Sociální sítě
Nahoru

Nový rok s kolekcí textilií Escada

Tenounké ložní prádlo ze směsi hedvábí a bavlny, měkké jako prachové peří, květované ručníky, luxusní hedvábné polštáře… V Praze se poprvé objevila v prodeji kolekce textilií od světově známé značky Escada. Německá značka kvalitní módy si stále zachovává dokonalé propracování textilií pro domácnost, získává skvělé designéry, kteří vytvářejí výrobky z látek nejvyšší jakosti.

Escada začala vyrábět textilie pro domácnost pod svou obchodní značkou na jaře letošního roku. Od 1. prosince je zimní kolekce v prodeji v pražských buticích Escada (Pařížská 21, Praha 1) a Escada Sport (Na příkopě 19-21, Praha 1).

Textilie pro domácnost od Escady vynikají optimálním poměrem „cena : výkon“. Takže luxusní plážové osušky s motivem loga Escada (rozměry 100×180 cm) stojí 1 700 korun, velurové župany jasně malinové barvy nebo něžně béžovorůžového odstínu jsou k mání za 4 300 korun. Každé ženě udělá radost koupelnová kolekce, která obsahuje tři bavlněné květované ručníky velikosti 50×100 cm, 75×140 cm a 30×50 cm a masážní květovaná rukavice. Cena této kolekce v široké paletě barev od radostně tyrkysové po sytě černou, stojí 2 020 korun. Na povlacích polštářů od Escady ze směsi hedvábí a bavlny se vám budou zdát nejkrásnější a nejromantičtější sny. Luxusní souprava ložního prádla ve stříbřitě béžových odstínech (povlečení na přikrývku 140×200 cm, povlečení na polštář 70×90 cm) stojí 11 900 korun. „Poprvé představujeme kolekci textilií pro domácnost od Escady,“ říká majitelka butiků Escada a Escada Sport Alena Semenová. „Ale jsou tak úžasné, že věříme v úspěch naší kolekce a spoléháme na to, že si ji oblíbí nejen věrní obdivovatelé značky Escada, ale i ti, kteří náš sortiment zatím příliš neznají.“

Více z rubriky Bydlení

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.