Sociální sítě
Nahoru

David Kirš: Využijte svůj potenciál. Jste Miliónové impérium

David Kirš není generálním ředitelem koncernu o stovkách zaměstnanců, ani nezastává funkci, která mu automaticky přináší medializaci. Přesto zprostředkovává prostřednictvím svých online kurzů, které se v Česku pomalu stávají fenoménem, poznatky světových špiček z oblasti internetového marketingu, a pomáhá tak tisícům českých podnikatelů zbohatnout a splnit si své osobní sny. Jeho receptem na úspěch je poznat sám sebe, nikdy se nevzdávat a učit se od těch nejlepších na světě.

Kdybyste měl ve stručnosti popsat Vaši současnou činnost, jak ji budete charakterizovat?
Pro někoho dělám online marketing, pro někoho dělám jen to, co mě baví. Vše se ale točí kolem toho, jak si zjednodušit život díky internetu. A jsem nadšený, že to, co jsem několik let studoval, nyní nese ovoce, dokonce tuny ovoce J a vlastně jen tím, že sdílím s druhými, jak to dělám sám, své know-how.
V březnu jste uskutečnil online vzdělávací projekt o e-mail marketingu, kterého se účastnilo přes 9000 českých podnikatelů. Stal se tak největší kampaní na prodej online vzdělávacích programů v Čechách. Co program nabízel, jaké byly ohlasy od účastníků a jaké jsou vaše poznatky z tohoto vzdělávacího programu?
Byl to pro mě zlom. Do té doby mi mnoho lidí říkalo, že to nebude fungovat. Češi na to nejsou. Ale jsou. I my milujeme vzdělávání a internet. EmailAcademy je program o tom, jak využít poctivý e-mail marketing bez spamu v podnikání a získat více zákazníků. Ohlasy byly úžasné, potvrdilo mi to, že podnikatelé chtějí informace z praxe, žádné teoretické postupy, ale něco, co funguje a co mohou aplikovat sami, když dostanou návod.

Tím, že ostatním lidem pomáháte zhodnotit jejich firmy, nápady, skrytý potenciál, daří se finančně i Vám. V březnu jste vydělal za 30 dní 5,3 mil. Kč. Jak jste toho docílil? Je schopný takovou částku vydělat každý, nebo v sobě máte něco, co ostatní postrádají?
Každý má v sobě kombinaci talentů a dovedností, kterou postrádají ostatní. Tak jsme každý jistým způsobem originál a můžeme nabídnout něco, co nemá druhý. U mě se spojilo mnoho let snění a práce, aby to teď překonalo veškeré mé představy. Je to nádhera. A děje se to ve chvíli, kdy člověk nepřestane věřit, má sebevědomí a jde si svou cestou. A tou musí jít každý. A pak může milióny vydělat každý, o tom jsem přesvědčen.
Právě jste spustil další ojedinělý projekt Miliónové impérium. V něm uvádíte, že lidem ukážete, jak jste s pomocí Vašich pěti internetových stránek vydělal zmiňovaných 5,3 miliónů. Prozradíte, co je cílem Miliónového impéria a jak vzdělávací kurzy fungují?
MI je program pro tvořivé podnikatele o tom, jak své know-how prodávat na internetu. Je zde oblast, které se říká info-marketing, a tu přivádím do Čech, protože je v ní obrovský potenciál. Informace a internet je spojení, které teď dává každému obrovsky silný nástroj na své vlastní bohatství. Vyzkoušel jsem si to na sobě. A v MI popisuju, jak jsem to udělal. Odhaluji tam vše. Každý teď má návod.

Jako jeden z mála podnikatelů neříkáte „kup si produkt a následně zjisti, jestli s ním budeš spokojený“, ale nejdříve umožňujete lidem zdarma nahlédnout „pod pokličku vašeho podnikání“. Kde se s Vámi a Vašimi kurzy mohu seznámit a proč lidem nabízíte zdarma tréninková videa?
Neumím jinak podnikat. Můj recept je důvěra a pak prodej. A vidím, že kdo to dělá naopak, je často chudý. Proto dávám lidem hodnotu. Když se teď podíváte na www.milionoveimperium.cz, najdete tam více než 90 min. tréninku, který má hodnotu tisíců. Proč? Abych ukázal, co dělám, jak přemýšlím, ukázal na podstatné věci. Pak se může člověk rozhodnout, zda půjde dále a koupí si program a změní si život. Stejně jako se to stalo mně nedávno u programů, které jsem sám absolvoval.
Za poslední rok jste utratil více jak 600 000 Kč za cesty po celém světě, na kterých jste se účastnil mnoha seminářů a setkal se s těmi nejlepšími z oblasti internetového marketingu. Kdo Vás na těchto cestách za vzděláním nejvíce oslovil a co přináší Vaše vzdělávání účastníkům vašich online kurzů?
Desítky lidí. Před 4 lety jsem potkal u nás Zdenu Jordánovou a její program Poznej svůj cíl, dal základ mé vnitřní změně. Ta pak vystartovala i v mé kariéře ve chvíli, kdy jsem se potkal s Brendonem Burchardem, Američanem, který mě nejvíce inspiroval v celém podnikání o info-marketingu. Potkal jsem se s desítkami expertů v mém oboru a každý mi dal své know-how, abych mohl sám vytvořit vlastní. A k tomu všemu teď mají přístup mí žáci, a česky. A to je skvělé. Co bych za to dal, když jsem začínal. :-)

Na svých stránkách uvádíte, že se domníváte, že se ve spolupráci lidí skrývá potenciál, který stále neumíme plně docenit. Co musíme udělat, aby se to změnilo?
Objevit sebe. Vědomí sebe. Svých kvalit, dovedností a silných stránek. Bez toho nemůžeme spolupracovat. Podceňujeme se. Neumíme se prodat. Nepomáháme si navzájem. Ale mění se to. Vidím to kolem sebe a to je skvělé. Spoluprací se skvělými lidmi jsem mohl vybudovat i své „impérium“. Jen sám člověk zmůže málo. A jsem moc vděčný, že k té změně snad přispívají i mé programy.

Více z rubriky Akce

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.