Sociální sítě
Nahoru

Info-podnikatelé konečně vstupují do Čech

Při našem posledním sezení se zakladatelem Miliónového impéria, panem Davidem Kiršem, jsme měli možnost zeptat se na několik dalších otázek, které více objasňují zásady jeho podnikání. Nejvíce nás zajímalo, koho vlastně považuje za Info-podnikatele.
„Mám chuť říct, je to nejchytřejší podnikatel dneška, ale vím, že je zde spousta skvělých podnikatelů i v jiných oblastech, kteří dělají skvělou práci, pomáhají lidem, dostávají skvěle zaplaceno a přitom nepoužívají internet a nástroje online komunikace. Info-podnikatel je používá. Je to prostě někdo, kdo pro svou práci používá tři základní věci:
1. Sebe – své zkušenosti znalosti, dovednosti a know-how.
2. Druhé – neustále se učí nové věci a sleduje nové trendy.
3. Internet – ví totiž, že se jedná to tržiště dneška
 Jak vidíme, tyto tři věci si může osvojit libovolný tvořivý, aktivní a šikovný člověk. Tedy i firma nebo podnikatel, který má v současnosti fungující byznys, může vstoupit do oblasti Info-podnikání. V čem ale přesně spočívá?
„Než vám to řeknu, musím ještě zmínit, že zde neřeším nějakou teorii. Pokud říkám, že Info-podnikatelé vstupují do Čech, vím, že se to právě děje. Já jsem sám tím důkazem. Aplikoval jsem postupy, o kterých píšu a letos v březnu jsem si přitáhl na můj web přes 9 000 podnikatelů, kteří využili můj program EmailAcademy  a celá kampaň pro mě skončila výnosem 5.3mil. Kč. Ale, abych vám odpověděl na otázku. Info-podnikatelé prodávají něco, co má dnes tu největší hodnotu. Podívejte se na stránku Googlu. Co lidé hledají na této stránce? Informace. Proč je Google mezi třemi nejhodnotnějšími firmami světa, mezi Applem a IBM nejmladší značkou a nejrychleji rostoucí? Co je tou hodnotou, která drží trumfy, hodnotou, ke které když se dostanete, máte zdroj ke všemu? Zase jenom informace.
 A kde takové informace hledat, kde leží hodnota v informacích? Opět na Googlu?
„Z části je to pravda. Bohužel najít na google konkrétní informace, které by šly do hloubky, tzv. best-practicies, od lidí kteří opravdu umí a znají je velmi náročné. Naleznete spíše mnoho informací různých pisálků různé kvality. Takže, kde hledat kvalitní informace, postupy, které rychle vyřeší problém, který člověk má? Co děláte, když si nevíte s něčím rady? Chcete třeba chytře investovat, chcete zhubnout, chcete mít skvělý web, chcete sbalit holku. Co uděláte? Zeptáte se? Koho? Někoho, kdo umí investovat? Kdo zhubnul? Kdo má skvělý web? Kdo umí sbalit holku? Já bych to udělal… Kvalitní a hodnotné informace mají pro vás lidé, kterým věříte, a kteří mají znalosti a zkušenosti v oblasti, kde právě potřebujete pomoct. Ta hodnota, ty kvalitní informace leží ve vás. Vy jste ta studnice zkušeností, znalostí a dovedností. Že nejste žádný odborník a expert? A to řekl kdo? Kdo to určuje? Kdo to hodnotí? Mám jednu zkušenost. My lidé, podceňujeme to, co známe, umíme a děláme.
„Za vaše rady, pomoc a zkušenosti by jiní lidé, rádi zaplatili. Teď existují na googlu tisíce lidí, kteří hledají, kdo by jim pomohl s tím, jaké vybrat pojištění, jak správně vymalovat byt, jak najít životní poslání, zlepšit sex ve vztahu, jak spustit reklamní kampaň na internetu, vybrat bazarové auto, investovat do realit, jak zvýšit sebevědomí, dělat marketing, založit firmu, vybírat zaměstnance a další a další oblasti, ve kterých právě dnes naleznou tito lidé, nic, nikoho nebo útržky informací různých radílků.“

Dnešní doba, technologie a internet nám daly do ruky nástroje, které vše mění. Co byste chtěl změnit vy?
Víte, dříve, když jste byl skvělý doktor, věděla o tom celá vesnice. Za kopcem už ale nejspíš ne. Dnes je to jinak. Když něco umíte, natočíte o tom video, nebo napíšete ebook, může se dozvědět celý svět. A rychle. Celé této oblasti podnikání, která v zahraniční funguje mnoho let a generuje nové a nové milionáře se u nás nikdo nevěnuje. A tohle právě dělají Info-podnikatelé. Vidí tuto příležitost a učí se, jak ji využít. Pokud vás tato oblast podnikání zajímá, chcete vědět, jak se dělají Info-produkty, které pak Info-podnikatel prodává a jak se dělá Info-marketing, podívejte se na web www.milionoveimperium.cz/infomarketing. Běží tam trénink, kde učím, jak se stát úspěšným Info-podnikatelem a jak se stát tím novým šťastným milionářem.

 

Více z rubriky Investice do realit

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.