Sociální sítě
Nahoru

Bulgari představuje novou kampaň s Rachel Weisz

Had a Kleopatra – dva symboly nesmrtelnosti, svádění, síly a tajemna se objevují společně v nové kampani Bulgari, jejíž tváří je britská herečka Rachel Weisz jako královna Kleopatra před objektivem legendární fotografky Annie Leibovitz. Had, který reprezentuje kolekci Serpenti klenotnického domu Bulgari již po desetiletí, je s příběhem Kleopatry spojen od té doby, kdy hodinky z této linie proslavila Elizabeth Taylor na fotografii z natáčení filmu Kleopatra (1962).

V nové kampani září nadpozemsky krásná Rachel Weisz jako smyslná, božská a nedostupná žena, která drží kontrolu pevně ve svých rukou. Žena, její dynamika, síla a charisma jsou zachyceny objektivem neméně talentované a silné ženy – Annie Leibovitz – prvotřídní fotografky, jejíž umění zachytit osobnosti v co nejintimnější atmosféře ji proslavilo po celém světě. Leibovitz v kampani použila symboly nového, starého a nesmrtelného, přesně tak, jak je tomu v celé kolekci Serpenti. Pozadí fotografií tvoří monumentální skály a balvany, které připomínají chrámy starého Egypta.

Na fotografiích se objevují šperky, hodinky a sluneční brýle, vše z nejnovější kolekce Bulgari Serpenti. Kombinace žlutého, bílého a růžového zlata, polodrahokamů s diamanty a průhledných a matných textur dává jasně najevo, že Bulgari Serpenti je kolekce hodná obdivu stejně tak jako nesmrtelná krása Kleopatry a starověkého Egypta. Nová kampaň se v médiích objeví v září 2012.

Více z rubriky Butiky

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.