Sociální sítě
Nahoru

Davosa potvrzuje růst tuzemského trhu

Zdá se, že hodinkám středního segmentu se v Čechách opravdu daří. Zatímco ostatní evropské země rozevírají „ekonomické nůžky“, což se projevuje i na obchodě s hodinkami, v České republice se o nich sice hovoří, v obchodě s nimi se to však toliko neprojevuje. Zatímco prodeje náramkových hodinek opravdu luxusních značek stále rostou, nepřímou úměrou podporují povědomí o hodinařině jako takové – čímž podporují i střední segment vyrábějící mechanické hodinky. Na tuzemském trhu se tak objevila další novinka ze světa hodinek – Davosa – o jejíž distribuci stará osvědčený distributor, společnost Herisson, který na trhu sklízí úspěch s o level vyšší švýcarskou značkou Epos.

Davosa bude na tuzemském trhu konkurovat značkám, jež se soustředí na tvorbu společenských hodinek s mechanickými strojky ETA, a to s cenou začínající na 10 000 Kč (některé modely samozřejmě dosahují i stotisícových částek, nicméně hlavní proud značky vede jinudy).

Se značkou, jejíž začátky jsou datovány do roku 1881, kdy Abel Frédéric Hasler začal vyrábět pouzdra ke stříbrným kapesním hodinkám, se poprvé čeští příznivci hodinek mohli setkat na pražské výstavě Hodinky a klenoty. Díky velkému ohlasu začala pracně budovat svou distribuční síť a již brzy bude zřejmě k dostání u předních českých prodejců, jež s touto cenovou kategorii hodinek pracují. V nabídce má tuto značku, jejíž jméno bylo ustanovené až v roce 1993 (a to kvůli kooperaci původního brandu s německým distributorem Bohle) i pražské Hodinářství Martina Brože na Václavském náměstí v pasáži Alfa.

Více z rubriky Chronografy

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.