Sociální sítě
Nahoru

Meizu: za úspěchem stojí elegance smartphonů

Meizu, čínská trojka na trhu se smartphony, na jejíž prémiové smartphony se stojí fronty nejen v Číně, vsází hlavně na elegantní zpracování a vytříbený vkus svých zákazníků. Vznik společnosti Meizu se datuje do roku 2003, kdy výrobce započal svůj business výrobou tehdy velice populárních MP3/MP4 přehrávačů. Do světa mobilních telefonů přichází v roce 2007, kdy v dubnu odhaluje první smartphone nesoucí název M8. Jen pro srovnání, jedná se o totožné období, kdy byla představena první generace iPhone. Za dalším milníkem pro Meizu se vrátíme na počátek roku 2011. Druhého ledna je na čínský trh uveden model M9. Pro mnoho Číňanů bylo Meizu M9 doslova vysněným telefonem, proto není divu, že se před vlajkovými prodejnami s telefony MEIZU tísnily tisícihlavé davy. O popularitu modelu M9 se zasloužila jeho velmi bohatá výbava a na tehdejší dobu extrémně jemný displej.

Na český trh značka prémiových telefonů vstoupila v létě se svou vlajkovou lodí Meizu MX 3. Strategie Meizu je na našem trhu obdobná, jako je tomu na ostatních trzích. Přicházet se špičkovými high-end smartphony, které samozřejmě nepatří mezi nejlevnější. Na druhou stranu mají Meizu smartphony nepatrně nižší cenový positioning než vlajkové lodi ostatních značek. V komunikaci vsází Meizu na skvělou pověst svých elegantních smartphonů, proto se nepouští do zbytečných reklamních TV spotů a komunikaci nechává výhradně na novinářích.

Zálibu Meizu v eleganci a detailech podtrhuje zatím poslední high-end model Meizu, který zejména díky svému pozlacenému povrhu, nese název Meizu MX4 Gold Version.

Společnost má v současnosti po celém světě 600 značkových obchodů a zaměstnává více než 1000 zaměstnanců. Další metou by pro Meizu mohl být trh s chytrými hodinkami, kde by s elegantním pojetím svých produktů mělo rozhodně co říci.

Více z rubriky Mobily

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.