Sociální sítě
Nahoru

Ikonická kolekce BVLGARI – BVLGARI slaví 40. výročí

Vše začalo v roce 1975 s hodinkami BVLGARI ROMA, které o dva roky později daly vzniknout kolekci BVLGARI- BVLGARI. Logo se tak poprvé stalo součástí silného a rozpoznatelného designu. Tento rok, u příležitosti oslav výjimečného 40. výročí, představuje Bulgari exkluzivní náhrdelník věnovaný městu Řím, které je zároveň domovem a nekonečnou inspirací značky Bulgari. Nový náhrdelník provedený v 18kt růžovém zlatě je hravý a různorodý díky dvěma tvářím, které nabízí. Svůj outfit tak můžete doplnit černým onyxem, nebo slavnostními pavé diamanty. BVLGARI logo se zrodilo v roce 1934, při znovuotevření butiku BVLGARI na via Condotti. Rodina Bulgari chtěla zdůraznit vášeň a inspiraci historií a proto se rozhodla pro latinský přepis jména s „V“ namísto s písmenem „U“. Logo tak připomínalo staré latinské monumentální rytiny v Římě jako například bronzový nápis na fasádě Pantheonu. Inspirace logem pak nabrala konkrétní podobu v roce 1975, kdy byly představeny hodinky BVLGARI ROMA s vyrytým nápisem na lunetě. Velkolepý úspěch vedl v roce 1977 ke kolekci BVLGARI-BVLGARI s dvojitým logem po obvodu, které odkazovalo ke starým antickým mincím s podobiznou císaře ohraničenou rytinami zdůrazňující jeho moc a význam. Po dvaceti letech velkého úspěchu modelu BVLGARI ROMA se v roce 1995 zrodila první šperková kolekce BVLGARI-BVLGARI zosobňující principy Bulgari stylu. Nechybělo samozřejmě dvojité logo jako propojení s ikonickou lunetou hodinek. V průběhu času se dvojité logo stalo dekorací kabelek, hedvábných šál, slunečních brýlí manžetových knoflíčků, per a nejnovějších hodinek a šperků. BVLGARI- BVLGARI je více než jen kolekce, je to opravdové ztělesnění symbolických a neměnných hodnot.

Více z rubriky Diamanty

  • Nezkrotný Cartier

    Divoký a nezkrotný bestiář Cartier znovuožívá v nové kolekci šperků a hodinek Indomptables de Cartier, jež podněcuje ikonická zvířata domu k...

    Marek Zelený8.4.2022
  • Rebelská kolekce šperků Cartier nese název [Un]Limited

    Francouzský šperkařský dům Cartier rozšiřuje úspěšnou kolekci Clash de Cartier a představuje Clash Limited, jedinečné šperky v kapsul kolekci, které se...

    Jan Pešek6.9.2021
  • Netradiční dárek: Diamantové karty

    Možná to znáte. Blíží se promoce, narozeniny nebo např. svátek vašeho dítěte či partnera a přemýšlíte nad netradičním dárkem. Kytkou, čokoládou...

    Marek Zelený11.11.2020
  • ALO Diamonds s novou kolekcí šperků

    Česká klenotnická značka ALO diamonds představila kolekci šperků pro období podzim/zima 2020 s názvem Sparkling Rain, která se ponese v čistém,...

    Marek Zelený1.11.2020
  • Nová kolekce prstenů D.I.C. představena

    Společnost D.I.C., která se zabývá prodejem investičních diamantů a diamantových šperků, představila ve svém showroomu v centru Prahy novou kolekci šperků,...

    Jan Witek4.7.2019
  • Jiří Stašek sází na Diamantovou jistotu

    Zatímco ještě před deseti lety nebyly investice do diamantů obecně známé, dnes je tomu jinak. I přesto je nutné investorům pravidelně...

    Jan Pešek27.6.2019
  • Monica Belucci doslova zazářila v Cannes

    Italská herečka Monica Bellucci oslnila náhrdelníkem Cartier ve tvaru krokodýla pocházejícím z nové kolekce vysokého šperkařství Magnitude u příležitosti premiéry filmu...

    Marek Zelený20.5.2019
  • Energie plná Adéla Brabcová a její cesta k diamantům

    Říká se, že cesty osudu jsou nevyzpytatelné. Zajímavé ale je, že právě zmiňovaný osud dokáže svými překážkami navrátit do života cestu...

    Jan Lidmaňský29.3.2019
  • Jitka Václavíková: Od přírody a knih k diamantům

    Investiční specialistka Jitka Václavíková svou práci pro Diamonds International Corporation – D.I.C. prostě zbožňuje. Rodačka z Pardubic však dokáže překvapit bohatým...

    Jan Pešek23.1.2019
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.