Sociální sítě
Nahoru

Cartier odhalil nový parfém Vétiver Bleu

Vétiver Bleu (200 ml: 2 570 Kč) od dvorní parfumářky domu Cartier Mathilde Laurent je v pořadí již šestou vůní z kolekce parfémů Eau de Cartier, které jsou každoročně představovány v novém provedení. Pro tento rok Mathilde vytvořila komplexní a nadčasovou vůni zakomponováním silného vetiveru do lehké a svěží kompozice, kterou Cartier oslovuje muže i ženy, a Vétiver Bleu tak rozhodně není pouze mužskou záležitostí. Vůně sjednocuje tělo a duši unikátním a rozmanitým složením plným hlubokých tónů a jemného aroma. Hlavu parfému tvoří máta, která se v prvních tónech svěže rozvoní a příjemně ochladí tělo. Propojení smyslů umocňuje ledově modrá barva flakonu v elegantním oválném provedení se skleněnou kapkou čeřící vodu na dně lahvičky. Počáteční svěžest se po chvíli přemění v příjemné zemité aroma a lékořici v srdci parfému. Základ pak tvoří kouřově dřevité tóny hlavní složky, kořene vetiveru rostoucího v oblasti tropické Asie, který dodává parfému klasický maskulinní nádech. Díky vzácným esenciálním olejům, které jsou z vetiveru získávány zmrazením a konzervací v arktických teplotách je harmonická vůně zdrojem inspirace a energie doslova po celý den. Zbavte se zažitých klišé, oprostěte se od konvencí a podlehněte exkluzivní vůni, která podtrhne vaši individualitu a nezávislost a zaplaví smysly hlubokými a příjemnými pocity.

Více z rubriky Kosmetika

  • GENTLEMAN GIVENCHY: NOVÁ ELEGANTNÍ VIZE

    Dům Givenchy čerpal inspiraci v originální vůni ze 70.let a vytvořil nový, zcela ojedinělý parfém pro gentlemana dnešní doby. Jaký ale...

    Aneta Němcová7.11.2017
  • Trojice podzimních beauty radostí

    Hledáte formuli pro věčnou krásu? Jednu takovou právě představuje česká firma Pravájá, která svou nabídku rozšířila o luxusní olejové směsi složené...

    Eva Karlasová27.10.2017
  • Praha je bohatší o nový concept store

    Oblíbený showroom a ateliér české návrhářky Petry Balvínové v pražské Benediktské ulici přichází s jiným pojetím – prostor, v němž Petra navrhuje,...

    Eva Karlasová31.8.2017
  • L’Occitane má novou tvář. Je jí Petra Kvitová!

    Jedna z nejtalentovanějších českých tenistek Petra Kvitová se nově stala ambasadorkou francouzské přírodní kosmetiky L’Occitane – luxusní značky z Provence nabízející širokou paletu kvalitních...

    Eva Karlasová14.8.2017
  • Značka Gucci představila v New Yorku novou vůni Gucci Bloom

    Gucci Bloom je první vůní z rukou kreativního ředitele, Alessandra Michele, který stojí v čele luxusního módního italského domu Gucci a...

    Břetislav Rott4.5.2017
  • Čím na jaře potěšit ženský nos?

    V první řadě růží. Její zcela nové a nečekané pojetí přináší parfém Rose de Grasse od Aerin. Vůně je luxusní oslavou nejvzácnějších a...

    Eva Karlasová30.3.2017
  • Království krásy v srdci Paříže

    Synonymum luxusu a produkty té nejvyšší kvality – právě tyto výjimečné vlastnosti pro nás ztělesňuje francouzská značka Sisley. Ačkoliv patří především...

    Eva Karlasová6.3.2017
  • LÉKAŘSKÝ ULTRAZVUK KE ZPEVNĚNÍ POKOŽKY A ÚBYTKU TUKU NA TĚLE

    Fyziologické stárnutí je podmíněno z 30 % genetikou. Velkou část dále zaujímají vlivy hormonální a životní styl. Když říkáme, že jsou tyto...

    Jan Pešek21.2.2017
  • Rituály krásy podle celebrit

    Sušený slavičí trus jako zázračný omlazující elixír? Ne, neděláme si legraci, právě on je součástí kosmetického ošetření Geisha, na které si...

    Eva Karlasová6.2.2017
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.