Sociální sítě
Nahoru

Diane Kruger oslavuje 300. narozeniny koňaku Martell

Zvolit tu správnou tvář – to je úkolem každého marketingového oddělení luxusních značek, které se rozhodnou svůj produkt spojit s tváří celebrit. Jakmile tak jednou udělají, bude totiž navždy zapsána v historii značky. Nesmějí šlápnout vedle a musejí vybrat tvář, která není spojena s žádnými skandály a nežije moc bujarý život. To samozřejmě platí u prestižních značek, které si chtějí uchovat své seriózní renomé vycházející z historie. Nové moderní značky mají přístup totiž zcela odlišný. No, a právě Martell se rozhodl oslovit krásnou Diane Kruger. Bývalá německá modelka a herečka je určitě dobrou volbou, kterou prověřila koneckonců už hodinářská manufaktura Jaeger-LeCoultre. Ta na ni vsadila už před více než třemi lety a její tvář propojila nejenom s ikonickými hodinkami Reverso, ale také s novou prémiovou linií Rendez-vous, jejíž číselníky nezdobí jen perleť a diamanty, na své si přijdou i poetické hodinářské komplikace. A jak je to s Martellem? Na rozdíl od dalších jejich aktivit podepsala kontrakt se slavným domem věhlasných koňaků kontrakt na jediný rok. Její tvář totiž bude provázet pouze a jen vizuály spojené s oslavou 300 let výročí francouzské značky. Sličná Diane však tento úkol, jakožto ohromná frankofilka, bere více než hrdě. A ačkoli městem jejího srdce je Paříž, oblast okolo města Cognac, tedy přilehlé vinice, budou místem, do kterých se bude nyní hojně vracet. Martell totiž plánuje pro své nejlepší zákazníky mnoho luxusních večeří s koňakovým párováním, z nichž některé budou právě uvnitř palírny.

Více z rubriky Akce

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.