Sociální sítě
Nahoru

Právě vychází BOTTEGA VENETA: ART OF COLLABORATION

Projekt nazvaný Art of Collaboration, který každou sezonu zve světově uznávané fotografy či umělce ke spolupráci na kampani této italské značky, zahájil Tomas Maier, kreativní ředitel Bottega Veneta, v roce 2002. S více než tisícem fotografií kniha zachycuje sérii kreativních partnerství od jejich samotného prvopočátku. Kniha „BOTTEGA VENETA: ART OF COLLABORATION“ je rozdělena podle jednotlivých sezónních kampaní od roku 2002 do roku 2016 a dokumentuje uskutečněné spolupráce mezi Tomasem Maierem a všemi umělci, kteří přispěli k vytvoření reklamního portfolia značky Bottega Veneta, včetně osobností jako jenapříklad Lord Snowdon, Annie Leibovitz, Peter Lindbergh, Steven Meisel, Robert Longo, Nan Goldin, Nick Knight, Philip-Lorca diCorcia, a dalších.

cover 3Tito jedinci každou sezonu přetvořili nadčasovou a rafinovanou eleganci značky Bottega Veneta do krásných filmových kampaní. Tomas Maier, jehož životopis zahrnuje rovněž pozice v Sonia Rykiel a Hermès, začal působit jako kreativní ředitel Bottega Veneta v roce 2001. Obnovil původní identitu značky založené ve městě Vicenza v roce 1966, přičemž se zaměřil na klíčové hodnoty značky a původní motto: „When your own initials are enough“.

open 7Od svého nástupu do Bottega Veneta Maier vede společnost se svou osobitou vizí funkčního designu a celostní kreativity postavené kolem dynamiky procesu spolupráce. Spolupráce v Bottega Veneta představuje nejen významné spojenectví mezi kreativní vizí návrhářů a inovativních technik italského Mistra řemeslníků, ale je rozšířena o partnerství Bottega Veneta s talenty podílejícími se na reklamním portfoliu a dalších činorodých aktivitách.

open 4Díky některým v dnešní době významným vizionářům působících v oblasti focení, často mimo svět módy, kniha „BOTTEGA VENETA: ART OF COLLABORATION“ ukazuje, jak každý z nich individuálně interpretuje modernistickou estetiku a materiální eleganci tohoto módního domu, což z ní činí nezbytnost pro nadšence do fotografování.

Kniha je dostupná  v pražském butiku Bottega Veneta v Pařížské ulici č. 14.

Více z rubriky Dámský svět

  • Taťána Kovaříková představuje nový lookbook

    Zcela výjimečné modely módní návrhářky Taťány Kovaříkové zachytila na jedinečných fotografiích renomovaná fotografka Lucie Robinson. Kolekce stvořená pro podzim/zimu 2017/18 se dle slov Taťány...

    Lucie Rohlíková16.8.2017
  • tajemství luxusních úpletů

    Aktuální kolekce “simplyCITY” návrhářky Jaroslavy Procházkové, autorky, která tvoří pod značkou JAROSLAVA, představuje jedninečnou hru s úplety. Příze ve směsi bavlna/acryl splňují požadavky na...

    Lucie Rohlíková19.7.2017
  • Brno láká na niche péči a nevšední vůně

    „Niche konečně i v Brně,“ vydechli si loni na podzim všichni moravští milovníci luxusních vůní a nadstandardní péče o pleť, když se...

    Eva Karlasová17.7.2017
  • Nová letní kolekce Bogner ve znamení dálek a dobrodružství

    Značka Bogner je symbolem cestování a nekončícího dobrodružství. Stejně tak je tomu i letošní rok, kdy jsou linie Bogner Woman a...

    Břetislav Rott29.6.2017
  • Parfémy v roli uměleckých děl

    Zakladatelé nezávislé značky niche parfémů Jul et Mad v Praze nedávno představili trojici nových kreací vycházejících ze slavných uměleckých děl. Vonnému...

    Eva Karlasová12.6.2017
  • NIKDY NEKONČÍCÍ DOBRODRUŽSTVÍ

    Bogner byl vždy symbolem cestování. I letos jsou linie Bogner Woman a Sonia Bogner vedeny v duchu těch nejhezčích vzpomínek a luxusních...

    Lucie Rohlíková12.6.2017
  • Óda na ženskost a nadčasovost v podání Taťány Kovaříkové

    Její pojetí luxusu a originality je oceňováno nejen v Česku, ale také v zahraničí. Hovoříme samozřejmě o návrhářce Taťáně Kovaříkové. Během exkluzivní...

    Eva Karlasová9.6.2017
  • MUST HAVE DNEŠNÍHO DNE

    Některé věci mají tu moc uhranout na první pohled a získat si vaše srdce na celý zbytek života. Jsou zkrátka jedinečné,...

    Lucie Rohlíková12.5.2017
  • Celebrity oslavily nový obchod Hugo

    Za účasti předních českých celebrit prověhlo včera oficiální otevření první prodejny značky Hugo v České republice, spadající do rodiny Hugo Boss....

    Jan Pešek11.5.2017
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.