Sociální sítě
Nahoru

Ford otvírá v ČR první dva showroomy s označením FordStore

Otevřením prvního FordStore zahajuje Ford v ČR zcela novou epochu prodeje a servisu osobních a užitkových vozů. FordStore totiž zákazníkům nabídne nejen velmi kultivované a příjemné prostředí showroomu, nabité vyspělými technologiemi, ale také úplně novou úroveň prodejních služeb a nejvyšší servisní standardy.FordStore_1Koncept FordStore je pomyslnou výkladní skříní značky, která na první pohled zaujme novým designem prodejních prostor – a na druhý pak nebývalou úrovní služeb. Proto se také o přidělení FordStore mohou ucházet jen vybraní autorizovaní partneři Fordu působící v krajských městech. Prvním FordStore na území České republiky se dnes stává společnost auto MOTOL BENI a.s. a druhý otevře AUTO IN s.r.o. v Pardubicích ještě v průběhu listopadu. Celkově se pro ČR do konce roku 2016 počítá se šesti partnery označenými jako FordStore, k dnešnímu dni je jich potvrzeno pět: dva budou v Praze a po jednom v Pardubicích, Brně a Ostravě. Všechny provozovny přitom budou vypadat stejně a používat totožné vybavení a technologie jako dalších 494 showroomů FordStore po celé Evropě.
FordStore_2Čím se FordStore liší od běžného autosalonu vozů s modrým oválem ve znaku? Už zvenčí na první pohled zaujme zcela nový vzhled s obrovským modrobílým logem Ford dominujícímu celé budově dealerství. Uvnitř zákazníky překvapí zcela přepracovaný vzhled prodejní plochy, která se vyznačuje prosvětleným interiérem, výrazným designem a oddělenými prostory pro vystavení jednotlivých skupin vozů (SUV, Focus ST, Mustang…) Nový vizuální styl, založený na modré, bílé a oranžové barvě vytváří velmi příjemné, moderní a dynamicky působící prostředí rozdělené do několika sekcí. Ty jsou určeny např. pro kontakt s odborným prodejním personálem, získávání zajímavých informací o Fordu a jeho produktech – či jen k nerušené relaxaci s kvalitní kávou a dalším občerstvením. Návštěvníky přitom ke každé sekci navádí výrazný informační systém.

Součástí showroomu s označením FordStore je mimo jiné i velkoplošná obrazovka složená z devíti displejů o úhlopříčce 55 palců, na níž si zákazník může svůj nový vůz nakonfigurovat a prohlédnout ze všech úhlů téměř v životní velikosti. Originální je také „Vignale koutek“ vybavený pohodlnou koženou sedačkou s interaktivním konferenčním stolkem, jehož deska je zároveň velkým dotykovým displejem připojeným na internet a webové stránky Ford. Pro majitele vozů Ford v nejvyšší luxusní verzi Vignale je ostatně připravena i nadstandardní servisní péče, o jejich spokojenost se přímo v showroomu stará speciálně vyškolený Vignale Manager. Vystavené vozy jsou ve FordStore rozčleněny do logických skupin (např. SUV, užitkové či rodinné vozy), aby si je návštěvníci mohli přímo na místě lépe porovnat. V showroomu a na venkovní ploše přitom musí být vystaveno nejméně osmnáct vozů a musí být rovněž dodržena minimální plocha pro jednotlivé exponáty nebo rozestupy mezi nimi. Vignale koutek má například nejméně 40 m2, zatímco Ford Mustang či Ford Focus ST stojí na barevném kruhovém podstavci o ploše 20 m2 a je osvětlen designovým kruhovým panelem o stejném půdorysu, zavěšeným ze stropu.FordStore_3
Zákazníci mohou veškeré informace o vozech Ford získávat z tabletů, které jsou součástí vybavení showroomu – a to díky velmi rychlému internetovému připojení přes Wi-Fi.

Všichni autorizovaní partneři s označením FordStore nabízí zákazníkům prodej i servis kompletní řady osobních a užitkových vozů od městského Ka až k největšímu Transitu. Nejatraktivnější modely s modrým oválem ve znaku (Ford Mustang, Ford Vignale nebo – od příštího roku – Ford Focus RS) si pak zákazníci mohou převzít exkluzivně právě jen ve FordStore. Každý FordStore nabízí také certifikovaná ojetá auta v rámci programu Ford Garant a disponuje speciálním Transit centrem, zaměřeným na prodej a servis užitkových vozů.

 

Více z rubriky Auta

  • novinka od Maserati před newyorskou burzou

    Maserati si vybralo slavnou newyorskou burzu jako netradiční místo premiéry modernizovaného typu GranTurismo pro rok 2018. Přímo u vchodu do budovy...

    Lucie Rohlíková29.6.2017
  • Dvě jedinečné, speciální modelové varianty terénní ikony

    Móda se mění, ale legendární třída G zůstává v podstatě stále stejná. Nezničitelný terénní vůz Mercedes-Benz je od roku 1979 neodmyslitelnou...

    Jan Pešek31.5.2017
  • AŇA GEISLEROVÁ ZVOLILA NA SVÉ CESTY VŮZ BMW X5 OD SPOLEČNOSTI INVELT

    Aňa Geislerová, jedna z nejpopulárnějších a nejvýraznějších hereček posledních let, miluje silné motory a velká auta. I proto si na své...

    Jan Pešek23.5.2017
  • Advantage Season Opening 2017

    82 supersportovních aut, na 160 účastníků, 2 dny, přes 1000 ujetých kilometrů a nespočet zážitků, to byl letošní Advantage Season Opening....

    Lucie Rohlíková17.5.2017
  • ELEKTRO KOLOBĚŽKA SCROOSER

    Scrooser je značka stylových koloběžek vyrobených v Německu. Má jednoduchý design a stejně jednoduché poselství, kterým je jedinečný prožitek z jízdy....

    Jan Pešek5.5.2017
  • NOVÉ KOMPAKTNÍ SUV SUZUKI IGNIS

    Ve světě nedávno odhalené nové Suzuki Ignis, tedy ultra kompaktní SUV se stylovým vzhledem a praktickým interiérem navržené pro pohodlné každodenní...

    Jan Pešek16.4.2017
  • WRAITH INSPIROVANÝ HUDBOU

    ­Je libo vlastnit sběratelský automobil, který vznikl jedinečným propojením designu automobilové legendy s detaily ilustrujícími život britských rockových umělců? Máte možnost, protože...

    Lucie Rohlíková10.4.2017
  • SPECIÁLNÍ EDICE SUZUKI VITARA

    Po několika speciálních edicích modelu Swift přichází Suzuki s podobně upravenou variantou oblíbené řady Vitara. Novinka pojmenovaná Vitara SE kombinuje luxus...

    Marek Zelený10.4.2017
  • Peugeot vytvořil foodtruck pro prestižního producenta ústřic

    Koncept pojízdné restaurace Peugeot Foodtruck, „Le Bistrot du Lion“ (Bistro U lva) inspiroval Véronique Gillardeau, spoluředitelka firmy Gillardeau, která se rozhodla...

    Jan Pešek23.3.2017
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.