Sociální sítě
Nahoru

LOUIS VUITTON SERIES 4

Nejnovější reklamní kampaň Louis Vuitton Series 4 kolekce jaro-léto 2016 pokračuje ve vizuálním dialogu několika umělců a uměleckých stylů, stejně jako tomu bylo i u předeších Series. Triptych, kde každá část navazuje na ty další, je příběhem ženské hrdinky, která svojí osobností inspirovala Nicolase Ghesquièra, francouzského designéra a současného ředitele módního domu Louis Vuitton. Autory nejnovější série jsou Juergen Teller, Bruce Weber a Square Enix, japonský tvůrce videoher a komiksů manga. Každý z nich zde nabízí svůj pohled na múzy nové éry.

Hrdinka Juergena Tellera
Siluety postav na pozadí čisté modré oblohy nad floridským Miami odrážejí světlo, snad jakoby  měly kolem sebe silové pole, což je činí nadpozemsky charismatické. Mezi nimi je i Doona Bae, nová hrdinka značky Louis Vuitton. „Korejskou herečku Doonu Bae jsem objevil ve sci-fi filmu The Host. Zaujal mě její charakter a tajuplná krása. Všechny filmové postavy, které ztvárnila, jsou něčím zvláštní – například šampionka v lukostřelbě a skvělá boxerka (ve sci-fi televizním seriálu Sense8) nebo hrála také nafukovací pannu (ve filmu Air Doll). Fascinuje mě její schopnost transformace, a když jsem navrhoval tuto kolekci, tak byla mojí inspirací. Vyzařuje z ní síla a zároveň cit pro umění, což dokonale ladí s hodnotami naší značky,“ uvedl Nicolas Ghesquière.

DEI 440x285 F-S4 DP1 INTL_BD

Lightning: Virtuální hrdinka
Jmenuje se Lightning a pohybuje se mezi několika fantaskními světy. Pátrá po své sestře, kterou unesli. Její síla a odvaha jí pomáhají procházet jednou zkouškou za druhou. Lightning je v očích Louis Vuitton tak trochu jinou hrdinkou. Bylo přirozené, že brand bude chtít probádat i nekonečné možnosti, které skýtá virtuální svět. Právě proto si značka vybrala tuto postavu, která ztělesňuje esenci silné ženy. Lightning je hlavní postavou kultovní série videoher Final Fantasy, které inspirovaly více než 100 milionů hráčů z celého světa. A nyní dominuje v galaxii Louis Vuitton. Tato značka vždy posouvala hranice toho, co je možné v realitě i ve snu. Reálná, virtuální, vtělená, metaforická: Lightning je produktem fantazie studia Square Enix. Lightning je ztělesněním imanence – toho, co se odehrává výhradně v mysli – ve světě zítřka.

DEI 440x285 F-S4 DP5 INTL_BD

Je očividné, že kolekci dominuje estetika videoher. Když uvážíme, že hrdinka má být žena, která je odvážná a jejíž činy se stanou legendárními a ona ikonou –  tak je celkem nasnadě, že i virtuální postava z videohry naplňuje základní principy filosofie naší značky. Lightning je dokonalým avatárem globální, heroické ženy, která žije ve světě, kde sociální sítě a komunikace jsou již nedělitelnou součástí našich životů. Je také symbolem nové vizuální estetiky. Jak vytvořit obraz, který jde za hranice principů klasické fotografie a designu? Lightning je první vlaštovkou nové epochy exprese.“ Nicolas Ghesquière

Hrdinka Bruce Webera
Superžena na snímcích od Bruce Webera, který je známý svojí schopností zachytit vitalitu mládí, má mnoho tváří. V Tampě, nadčasovém města na západním pobřeží Floridy, se skupina dívek vydává do ulic s ještě nedospělou důležitostí, která je typická pro tento věk – věk, kdy si myslíte, že vám patří svět. Mezi nimi je i Jaden Smith, mladá hrdinka nové generace, která si cení především originálního osobního stylu.

Jen Bruce Weber dokáže zachytit energii skupiny – tu harmonickou živost. Proč v této kampani účinkuje Jaden Smith? Jaden je zástupcem generace, která asimilovala podstatu skutečné svobody – takové, která je prostá manifestu, kde se nikdo neptá na pohlaví. Jaden si stejně klidně oblékne sukni – jako žena, která si před kdysi dávno sama dala povolení obléknout se do pánského trenčkotu nebo smokingu. Jaden Smith vypovídá zajímavé věci o integraci globálního šatníku. Našel instinktivní rovnováhu a jeho mimořádný postoj se stává novým standardem. To bylo pro mě při navrhování této kolekce velkou inspirací.“ – Nicolas Ghesquière

DEI 220x285 F-S4 SP8 INTL_BDReklamní kampaň kolekce jaro-léto 2016 se objeví v lednových vydáních prestižních světových magazínů. Reklamní snímky doplní dva krátké filmy, které pro kampaň vytvořili dva autoři fotografií. Ty budou ke shlédnutí online a v aplikaci Louis Vuitton Pass.

 

 

Více z rubriky Dámský svět

  • Vytvořte si šťastnější šatník s jasným původem

    Baví nás značky, tvůrci a společnosti, které jsou fér a snaží se o pozitivní změny v oděvním průmyslu. Chcete-li mít stejně...

    Eva Karlasová16.10.2017
  • Vzrušující exkurz do světa italských vůní

    Chladnější měsíce tradičně přejí vonným novinkám. Pozadu nezůstává ani Dolce & Gabbana, která představila novou svěží interpretaci ikonické řady vůní The...

    Eva Karlasová12.10.2017
  • Svůdný minimalismus v českém podání

    Uznávaná česká návrhářka Tereza Vu, která vystudovala módní návrhářství na London College of Fashion, a jejíž ručně šité kolekce svůdně minimalistického spodního prádla si...

    Eva Karlasová22.9.2017
  • Posuňte regeneraci pleti na zcela novou úroveň

    Podzimní a zimní měsíce bývají tradičně zasvěceny různým dermo-estetickým procedurám. Chemické peelingy, mikrodermabraze, laser či pulzní světlo obvykle přinášejí skvělé výsledky, často...

    Eva Karlasová18.9.2017
  • Óda na lásku z dílny Christiana Diora

    Je to přesně šedesát let od chvíle, kdy se zrodila Miss Dior, překvapivá vůně plná troufalosti, která se nebála vybočovat z řady. Na...

    Eva Karlasová1.9.2017
  • Praha je bohatší o nový concept store

    Oblíbený showroom a ateliér české návrhářky Petry Balvínové v pražské Benediktské ulici přichází s jiným pojetím – prostor, v němž Petra navrhuje,...

    Eva Karlasová31.8.2017
  • Přijměte pozvání na dekadentní oslavu luxusu

    Přicházející podzim se jako tradičně nese v duchu představování nových parfémů. K nejpřevratnějším novinkám patří Decadence Eau So Decadent z dílny...

    Eva Karlasová25.8.2017
  • Taťána Kovaříková představuje nový lookbook

    Zcela výjimečné modely módní návrhářky Taťány Kovaříkové zachytila na jedinečných fotografiích renomovaná fotografka Lucie Robinson. Kolekce stvořená pro podzim/zimu 2017/18 se dle slov Taťány...

    Lucie Rohlíková16.8.2017
  • tajemství luxusních úpletů

    Aktuální kolekce “simplyCITY” návrhářky Jaroslavy Procházkové, autorky, která tvoří pod značkou JAROSLAVA, představuje jedninečnou hru s úplety. Příze ve směsi bavlna/acryl splňují požadavky na...

    Lucie Rohlíková19.7.2017
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.