Sociální sítě
Nahoru

Vidět a být viděn

Překrásná nová kolekce “Vidět a být viděn” dioptrických brýlových obrouček a slunečních brýlí designéra Alaina Mikliho, podpořená kampaní s názvem Living In Colors, je inspirována sexy glamour díly fotografických velikánů, jakými bezesporu jsou například Helmut Newton, Guy Bourdin a Chris Von Wangenheim.

Nové modely brýlí vynikají ultra moderním a elegantním vzhledem. Letošní kampaň tak znovuobjevuje estetiku se silnou DNA let osmdesátých, ale i s ryze moderní, současnou atmosférou. Výrazné barevné prvky ovlivnily pestré umělecké instalace Jamese Turrella.

Žena podle Mikliho je silná a sebevědomá. Její tajemný a aristokratický pohled schovaný za barevnými obroučkami či skly jen zvyšuje a dotváří její osobní kouzlo. Od svého uvedení na trh v roce 1978 se značka Alain Mikli stala celosvětově synonymem výraznosti a provokující dokonalosti umožněné jedinečným designem a exkluzivními barevnými kombinacemi. Záměrem designů bylo vždy zasáhnout předebším kreativní lidi po celém světě. Hlavním cílem společnosti v čele s designerem Miklim je dát vzniknout souvislostem mezi značkou a tvůrčím publikem tím, že propojuje umělce, fotografy a módní ikony, jež sdílí společnou estetickou vizi. Proto stačí pouze zvolat – zpátky do budoucnosti! Alain Mikli se spolu se svým novým logem ohlíží ke své první reklamní kampani a přichází letos s jeho aktualizovanou podobou. Výrazné brýlové skvosty pak zakoupíte exkluzivně v Žilka Optik Studiu na Vinohradech.

Více z rubriky iLuxus

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.