Sociální sítě
Nahoru

S novou vůní Niji uvidíte život v barvách

Značka Annayake se rozhodla o rozšíření pozitivních vůní o další nerozlučnou dvojici, která nese název “niji“ – japonské označení pro duhu, po jejíž hřebenech kráčí vyhlídky lepších krásnějších dní. Vykročte do jarních dní správnou nohou s novými vůněmi Niji pro ni a pro něj.
NijiHerNiji pro ni je vůní noblesnosti a vyrovnanosti. Při prvním kontaktu s touto vůní Vás omámí ovocná svěžest mandarinky, meruňky a černého rybízu. Květinovému srdci vládnou královny svého druhu – pivoňka, jež je v Asii považována za majestátní květinu a za symbol lásky a smyslnosti společně s růží, která po staletí vyjadřuje poctu opravdovým dámám. Základem prostupují nóty fialky, bílého pižma a pudrových akordů, jež Vás přenesou do chvil naprosté duševní vyrovnanosti a noblesnosti.
NijiHimNiji pro něj je záplavou vitální energie. Impozantní vůně pro impozantního muže Vás nadchne už od samého počátku díky charakteristické vůni zázvoru a svěžesti italského citronu. Srdcem prostupují nóty koriandru, kardamonu, kůže a rostliny anýz. Základ vůně pak dotváří ambra, bílé pižmo a santalové dřevo. Niji pro něj je zkrátka vůně pro muže, jenž Vám bude dávat do života optimismus jako čerstvě vytvořená duha na obloze.
Vůně Niji pro ni (Edt, 100 ml za 1 690,-Kč) a pro něj (Edt, 100 ml za 1 590,-Kč) budou k dostání od března v salonu L´Eclat (Bílkova 16, Praha 1). www.eclatsalon.cz.

Více z rubriky Kosmetika

  • L’Occitane má novou tvář. Je jí Petra Kvitová!

    Jedna z nejtalentovanějších českých tenistek Petra Kvitová se nově stala ambasadorkou francouzské přírodní kosmetiky L’Occitane – luxusní značky z Provence nabízející širokou paletu kvalitních...

    Eva Karlasová14.8.2017
  • Značka Gucci představila v New Yorku novou vůni Gucci Bloom

    Gucci Bloom je první vůní z rukou kreativního ředitele, Alessandra Michele, který stojí v čele luxusního módního italského domu Gucci a...

    Břetislav Rott4.5.2017
  • Čím na jaře potěšit ženský nos?

    V první řadě růží. Její zcela nové a nečekané pojetí přináší parfém Rose de Grasse od Aerin. Vůně je luxusní oslavou nejvzácnějších a...

    Eva Karlasová30.3.2017
  • Království krásy v srdci Paříže

    Synonymum luxusu a produkty té nejvyšší kvality – právě tyto výjimečné vlastnosti pro nás ztělesňuje francouzská značka Sisley. Ačkoliv patří především...

    Eva Karlasová6.3.2017
  • LÉKAŘSKÝ ULTRAZVUK KE ZPEVNĚNÍ POKOŽKY A ÚBYTKU TUKU NA TĚLE

    Fyziologické stárnutí je podmíněno z 30 % genetikou. Velkou část dále zaujímají vlivy hormonální a životní styl. Když říkáme, že jsou tyto...

    Jan Pešek21.2.2017
  • Rituály krásy podle celebrit

    Sušený slavičí trus jako zázračný omlazující elixír? Ne, neděláme si legraci, právě on je součástí kosmetického ošetření Geisha, na které si...

    Eva Karlasová6.2.2017
  • Když se řekne niche…

    … rázem zapomenete na cokoliv, co by se mohlo pojit s průměrem. Niche parfémy jsou totiž složeny z těch nejdražších ingrediencí, jejich výroba navazuje...

    Eva Karlasová18.1.2017
  • Vyzkoušejte unikátní rituál pro uvolnění těla i mysli

    Trápí vás problémy se spánkem, případně špatně snášíte změny času spojené s cestováním? Pak vás jistě potěší zcela inovativní rituál, jehož stěžejní...

    Eva Karlasová5.10.2016
  • DYLAN BLUE EAU DE TOILETTE: Nová pánská vůně z dílny VERSACE

    Moderní fougèrová kompozice s nezaměnitelným podpisem propojuje v unikátním stylu nejvzácnější z ingrediencí s nejnovější generací vonných molekul. Úvod patří báječně...

    Jan Pešek12.9.2016
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.