Sociální sítě
Nahoru

REDKEN má novou múzu

Nejstarší dcera legendárního zpěváka Micka Jaggera a bývalé supermodelky Jerry Hall má skvělé geny a nebojí se jich využít. I díky nim se 32letá kráska nedávno stala tváří luxusní vlasové kosmetiky Redken. Její symetrická tvář a zářivě rudá hříva se v printových i digitálních kampaních začne objevovat již letos na podzim.

Smlouva s Redkenem rozhodně nepatří k modelčiným premiérám – na molech se Lizzy poprvé objevila již v roce 1998, kdy po boku své matky debutovala na přehlídce značky Thierry Mugler. Kromě toho zazářila například v kampaních pro Lancôme, Mango a Marks and Spencer.

A jaký je Lizzyin tajný recept na krásu? Převážně kosmetika rostlinného původu. Tělo i obličej si slavná modelka maže výhradně kokosovým olejem, alespoň částečně přírodní péči používá i na vlasy. Ve fyzické i psychické kondici se udržuje především díky pilates, plavání a dlouhým koupelím ve vaně s mořskou solí.

Web_lizzy FINAL

 

Více z rubriky kosmetika

  • Organická dekorativní kosmetika, kterou si zamilujete

    Kanadská značka luxusní přírodní dekorativní kosmetiky Ilia Beauty nabízí skvělou inspiraci pro ty, kteří hledají způsob, jak se zkrášlit co nejzdravějším,...

    Eva Karlasová15.8.2017
  • Dopřejte si Kosmetické Spa ošetření v OliOla

    Přemýšlíte, jak se před blížím se víkendem rozmazlit? Pak vám doporučíme ošetření, které vás nabije novou energií. Spa kosmetické ošetření Inlight® Organic...

    Lucie Rohlíková9.8.2017
  • Zářivá přes den, elegantní v noci…

    Příběh tajemného, dokonale proměnlivého květu vyprávěný „řečí“ dvou rozdílných luxusních parfémů… Právě s tímto příslibem přichází sofistikovaná kolekce AERIN Tuberose Collection, která představuje svůdné...

    Eva Karlasová7.8.2017
  • Lancôme vyzývá: Žijte růžově!

    Růžová v podání francouzské značky Lancôme je stavem mysli, radostnou vizí života i symbolickou barvou, která vyzývá ženy, aby z každého okamžiku vytěžily...

    Eva Karlasová4.8.2017
  • Kostky jsou vrženy

    Všechno to začalo během letoška v Berlíně, New Yorku, Miláně, Paříži a Londýně: designéři představili své nové kolekce a nadcházející módní...

    Lucie Rohlíková2.8.2017
  • letní novinky s vůní manga a tahitských kokosů

    Kolekce Hippies vznikla na základě konceptu mladého kadeřníka Charleye Zikmunda z pražského salonu DéOR Hair Design ve spolupráci s vizážistou Lukášem Beranem,...

    Lucie Rohlíková24.7.2017
  • Hawkins & Brimble: renesance v péči o mužský vzhled

    Britská značka Hawkins & Brimble, založená teprve minulý rok, přichází s kosmetickými bestsellery – přípravky pečujícími o vlasy, vousy a drsnou...

    Marek Zelený17.7.2017
  • Brno láká na niche péči a nevšední vůně

    „Niche konečně i v Brně,“ vydechli si loni na podzim všichni moravští milovníci luxusních vůní a nadstandardní péče o pleť, když se...

    Eva Karlasová17.7.2017
  • Nová vůně Lacoste oslavuje svého zakladatele

    Značka Lacoste, známá pro svůj elegantně-sportovní styl, představila v Paříži novou vůni L’HOMME LACOSTE. Ta má oslavit a vzdát poctu svému...

    Jan Pešek5.7.2017
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.