Sociální sítě
Nahoru

Značka BVLGARI představila nejnovější pop-up store na Madison Avenue

Barneys New York,  jeden z nejznámějších obchodních domů světa na Madison Avenue, nově hostí dočasný pop-up store italské šperkařské značky Bulgari. Hned v prvním patře se tak zákazníci mohou pokochat zmenšenou „rajskou zahradou“, jejíž středobod tvoří zlatý strom symbolizující moudrost a sílu. Jeho třpytící se lístky navíc vytvářejí působivou hru světel a stínů a svou září nepřímo odkazují na biblický motiv pokušení. Nikoho tak asi nepřekvapí, že skrytou symbolikou a červenou nití celé instalace je had. Právě charakteristický tvar tohoto kultovního zvířete se totiž prolíná napříč celým sortimentem Bulgari od šperků a hodinek přes populární doplňky. Motiv slavnou italskou firmu provází již od roku 1940, kdy se poprvé objevil na jednom z modelů hodinek. Web Bulgari

Značka Bulgari svou zlatou „výstavku“ představila již v rámci luxusního veletrhu Baselworld 2016 – pro účely newyorského obchodního domu ji však mírně přizpůsobila. „Vše, co pochází z dílny Bulgari, včetně tohoto stromu, splňuje nejvyšší řemeslnou úroveň,“ pronesl na adresu nejnovějšího Bulgari pop-up storu Dennis Freedman, kreativní ředitel newyorského obchodního domu Barneys, v jehož prostorách mohou zákazníci výstavku obdivovat až do konce letošního července.

Web_Barneys

Více z rubriky iLuxus

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.