Sociální sítě
Nahoru

když pouhé “like” nestačí…

Imaan-Hammam-in-Retu_4016s

Nová digitální kampaň #LoveNotLike s modelkami Pyper America Smith, Fernandou Ly a Imaan Hamman představuje nové modely z kolekce Return to Tiffany® Love od šperkařské ikony Tiffany & Co. “Žijeme ve světě sociálních médií, založených na konceptu ‘like’, ale pro Tiffany pouhé ‘like’ nestačí. Hastag #LoveNotLike vyjadřuje naše přesvědčení, že láska, je něco, co by se mělo oslavovat,” říká Diana Hong, VP digitálního marketingu, Tiffany & Co.

Pyper-America-Smith-_4014s

Kampaň #LoveNotLike nafotil Cass Bird. Fotografie se objeví po celém světě na sociálních sítích, na webu Tiffany & Co. i v ostatních médiích. V Americe bude představen i speciální Snapchat filtr. Vybrané modelky, které vyjadřují optimistického a hravého ducha kolekce Return to Tiffany Love, na svých sociálních sítích sdílejí, co pro ně osobně znamená “love”. Fanoušci značky pak mohou sdílet vlastní pojetí lásky s hashtagem #LoveNotLike, a sledovat “Tiffanyofficial” na Snapchatu a “TiffanyandCo” na Instagramu, Facebooku a Twitteru.

Fernanda-Ly-in-Retur_4013s

Velké kampani se přizpůsobila také ikonická srdce z 18kt bílého a růžového zlata i ze stříbra, s diamanty i bez, které nesou slavný nápis “Please Return to Tiffany”, a jsou symbolem optimismu, krásy a lásky, na kterých je značka založena. Nová kolekce “Love” připomíná, že láska je všude kolem nás, a že svět je krásnější, když lásku sdílíme.

Pyper-America-Smith-_4015s

 

Více z rubriky Klenoty

  • Diva’s Dream a jeho připomínka zlaté éry italského filmu

    Opravdu krásné ženy obklopené kouzelnou aurou bývají vždy nepřehlédnutelné, zbožňované a obdivované, pro běžné smrtelníky však zároveň zcela nedosažitelné. Nová kolekce...

    Eva Karlasová24.10.2017
  • Originální GALAXY a Simply Stones

    S originálními šperky od Sylvie Majerové jsme vás již jednou seznamovali, nyní vám představujeme kolekci Galaxy, kterou tato šperkařka právě dokončuje....

    Marek Zelený18.10.2017
  • Kolekce Serpent Bohème od Boucheron: Tajemná a podmanivá

    Určena silným ženám, jejichž ženskost dokáže podnítit. Kolekce Serpent Bohème. Poprvé vyšla z dílny šperkařského domu Boucheron v roce 1968, a...

    Jan Pešek13.10.2017
  • Šperky s nostalgií

    Vzpomínáte na momenty z dětství, kdy jste si hrála na princeznu a tajně se probírala poklady v babiččině šperkovnici? Mezi ty, určené...

    Lucie Rohlíková2.10.2017
  • Butik zamilovaných Marry Me v centru Prahy

    Tomu nejkrásnějšímu okamžiku, kdy si dvě blízké duše řeknou ano, předchází stejně milá povinnost – výběr zásnubního a snubních prstenů. Ve...

    Jan Pešek1.10.2017
  • DIAMANTOVÉ MANŽETY

    Statement šperky, které nepotřebují společnost dalších zlatnických skvostů, si žádají štíhlá zápěstí a pozornost okolí. Podlehněte jedinečnosti top 3 haute jewelry...

    Lucie Rohlíková26.9.2017
  • 180 tisíc zlatých důvodů proč mít doma slavné templáře

    Investici do zlata, která přináší jistotu pro úspory i sběratelskou radost, můžete vybírat ze široké škály možností. Zlaté cihličky, mince či medaile...

    Břetislav Rott11.9.2017
  • Objevte dánskou šperkařskou perlu

    V síti multibrandových prodejen MIЯROR již brzy seženete mladou severskou značku s názvem X Jewellery. Dynamický brand vznikl v Dánsku v roce...

    Eva Karlasová21.8.2017
  • Masivní krása jedinečných náramků

    Klenoty, ze kterých nelze spustit oči – dechberoucí manžetové náramky… Přinášíme vám naši top trojici těchto jedinečných šperkových kreací. VÁŠEŇ V...

    Lucie Rohlíková21.8.2017
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.