Sociální sítě
Nahoru

GENTLEMAN GIVENCHY: NOVÁ ELEGANTNÍ VIZE

Dům Givenchy čerpal inspiraci v originální vůni ze 70.let a vytvořil nový, zcela ojedinělý parfém pro gentlemana dnešní doby. Jaký ale je gentleman 21.století?

sp_a4_gentleman_model_presse_def_mediatheque_59697 (1)

Je silný, citlivý, odvážný, svobodný, je to především požitkář, který má smysl pro humor. Být gentlemanem v reálném životě znamená hrát roli a nebrat se příliš vážně…

model_with_kitten_60648 (1)

A podobný by měl být i jeho parfém. Odvážný, ale zároveň jemný, moderní a přitom do jisté míry tradiční. Značka Givenchy se tuto delikátní vůni odvážila nabídnout – klasické nóty levandule a ušlechtilého kosatce se mísí s akordy sladké hrušky, elegantní strukturu této nové, dřevité květinové fougère vůni dodává akord kůže.

still_life_visual_60649

Originální je i samotný flakon vůně. Ten napodobuje siluetu muže, který má vrozený smysl pro eleganci. Je to smoking nošený ve všední den – kombinace naprosté elegance v uvolněném prostředí – bez úklonu, ale s propracovaným stylem.

Více z rubriky Kosmetika

  • Trojice podzimních beauty radostí

    Hledáte formuli pro věčnou krásu? Jednu takovou právě představuje česká firma Pravájá, která svou nabídku rozšířila o luxusní olejové směsi složené...

    Eva Karlasová27.10.2017
  • Praha je bohatší o nový concept store

    Oblíbený showroom a ateliér české návrhářky Petry Balvínové v pražské Benediktské ulici přichází s jiným pojetím – prostor, v němž Petra navrhuje,...

    Eva Karlasová31.8.2017
  • L’Occitane má novou tvář. Je jí Petra Kvitová!

    Jedna z nejtalentovanějších českých tenistek Petra Kvitová se nově stala ambasadorkou francouzské přírodní kosmetiky L’Occitane – luxusní značky z Provence nabízející širokou paletu kvalitních...

    Eva Karlasová14.8.2017
  • Značka Gucci představila v New Yorku novou vůni Gucci Bloom

    Gucci Bloom je první vůní z rukou kreativního ředitele, Alessandra Michele, který stojí v čele luxusního módního italského domu Gucci a...

    Břetislav Rott4.5.2017
  • Čím na jaře potěšit ženský nos?

    V první řadě růží. Její zcela nové a nečekané pojetí přináší parfém Rose de Grasse od Aerin. Vůně je luxusní oslavou nejvzácnějších a...

    Eva Karlasová30.3.2017
  • Království krásy v srdci Paříže

    Synonymum luxusu a produkty té nejvyšší kvality – právě tyto výjimečné vlastnosti pro nás ztělesňuje francouzská značka Sisley. Ačkoliv patří především...

    Eva Karlasová6.3.2017
  • LÉKAŘSKÝ ULTRAZVUK KE ZPEVNĚNÍ POKOŽKY A ÚBYTKU TUKU NA TĚLE

    Fyziologické stárnutí je podmíněno z 30 % genetikou. Velkou část dále zaujímají vlivy hormonální a životní styl. Když říkáme, že jsou tyto...

    Jan Pešek21.2.2017
  • Rituály krásy podle celebrit

    Sušený slavičí trus jako zázračný omlazující elixír? Ne, neděláme si legraci, právě on je součástí kosmetického ošetření Geisha, na které si...

    Eva Karlasová6.2.2017
  • Když se řekne niche…

    … rázem zapomenete na cokoliv, co by se mohlo pojit s průměrem. Niche parfémy jsou totiž složeny z těch nejdražších ingrediencí, jejich výroba navazuje...

    Eva Karlasová18.1.2017
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.