Sociální sítě
Nahoru

Redesign české kosmetiky Angry Beards

Česká kosmetika pro muže Angry Beards mění kabát. Po třech letech budování značky mění logo a spolu s ním i veškerý design výrobků. Proč se takto rozhodli a co vše takový redesign obnáší jsme se zeptali spoluzakladatele a tvůrce originálního loga, Tomáše Čecha.

Proč jste se pro takto radikální krok rozhodli, není to po takové době budování škoda?

Samozřejmě by bylo daleko lepší mít hezu logo již od začátku, bohužel ale nebyly finance na profesionální zpracování a v té době mi nepřišlo tak špatné. Nyní na něj už moc hrdý nejsem, ale od začátku více méně nezůstal kámen na kameni. Vše od fotografií, které prošly dvěma úrovněmi vylepšování, přes web, který vylepšujeme více méně neustále, až nyní došlo i na logo a grafiku samotných výrobků. Jak logo, tak výrobky jsem dělal já, jakožto negrafik a podle toho to i vypadlo. Nicméně chlapům se design naštěstí celkem líbil a to měnit určitě nechceme. Změny proto nejsou nijak extrémní, jde spíš o takové zastřižení a úpravu konktur.

O čistý rebranding se tedy nejedná?

Za čím stojíme, ani pro koho to děláme neměníme, to zůstává. Poctivá kosmetika pro chlapy je stále kámen, na kterém stavíme. Takže vlastně jeden kámen zůstal. Neustále se snažíme vylepšovat a už přišel čas i na zlepšení v tomto. Spolupracujeme na projektu s velmi šikovným grafikem – Cover Monkem a musím říct, že odvádí opravdu dobrou práci. Společně se nám podařilo přesně s čím jsme do toho šli, zachovat původní pocit z celého balení a spíše než cokoli měnit, tak to umocnit. Možná lépe a profesionálně vyjádřit. Aspoň v to tedy doufáme, první výrobky s novým designem jdou nyní do prodeje.

Jak taková změna loga probíhá?

Upřímně nevíme, je to pro nás poprvé. Snažíme se maximálně synchronizovat přechod ze starých výrobků na nové, ale pokud není člověk ochotný přijmout ztráty a v nějaký okamžik staré výrobky vyhodit, myslím, že to není pořádně možné. Výrobků máme na skladu různě, pochopitelně se vše neprodává stejně. Holt budou některé staré výrobky v oběhu déle. Mrzí nás to, ale konec světa to není a doufáme, že chlapi to pochopí. Začátkem příštího roku by už vše mělo být v novém a znovu měnit neplánujeme. Aspoň ne dříve než za další tři roky.

Za redakci můžeme s klidným svědomím říct, že změny jsou opravdu povedené. Logo i jednotlivé produkty vypadají velmi pěkně a dospěle, takže palec nahoru. S takovýmto designem prorazíte určitě i v zahraničí.

Více z rubriky Kosmetika