Když se spojí dobrá vůle a týmový duch, dokáže i automobilový svět zázraky. Celá dealerská síť Fordu v České republice se zapojila do celosvětové iniciativy „Ford Building Together“, jejímž cílem je boj proti hladu a podpora místních komunit. Výsledek? Přes 1 300 kilogramů trvanlivých potravin, které díky spolupráci s Českou federací potravinových bank míří k rodinám a lidem v těžké životní situaci.

„To, s jakým nasazením se naši dealeři i zaměstnanci pustili do této mise, mě naplnilo hrdostí,“ říká Libor Beneš, Country Manager Fordu Česká republika. „Je to důkaz, že solidarita a lidskost mají mezi námi stále své místo.“

Globálně se do kampaně zapojilo 1 600 dealerství z 31 zemí, která dohromady nasbírala více než 907 tun potravin – a český tým patří mezi ty nejaktivnější. Pro Ford tato akce znamená víc než jen sbírku: je to symbol spojení, odpovědnosti a péče o svět, ve kterém žijeme a pracujeme.