Automobilka Maserati bude u nového Quattroporte nabízet dvě motorové jednotky, a to 3,0 l V6 a 3,8 l V8. Základním prvkem bude třílitrový vidlicový šestiválec twin-turbo s přímým vstřikováním. Maserati s benzinovým šestiválcem to z 0 na 100 km/h zvládne za 5,1 sekund a jeho maximální rychlost bude činit 285 km/h. Silnější v řadě je 3,8 litrová V8 taktéž s dvojitým přeplňováním. V tomto případě půjde zrychlení z 0 na 100 km/h za 4,7 sekundy a vymáčkne ze sebe rychlost až 307 km/h. Hřebem by měla být přečipovaná V8 twin turbo, která bude dosahovat výkonu až 530 koní .
Tyto modely budou oplývat osmistupňovou automatickou převodovkou ZF. I tak má být ale lehčí o čtyři kilogramy než dřívější šestistupňový automat. U šestiválce má být k dispozici provedení s pohonem na všechna kola. Režim vyvinutý se společností Magna dokáže odeslat až 50 % točivého momentu motoru na přední kola. Novinka Quattroporte se pyšní délkou 5.263 mm, což je oproti minulé generaci více o 166 mm.
Velká část karoserie je vyrobena z hliníku, právě díky tomuto použitému materiálu bude vážit méně, než jeho předchůdce, a to i přes nárůst rozměrů. Díky tomu a navíc i hospodárným motorům by se měla snížit spotřeba paliva. Zajímavostí také je, že motory byly vyvinuty společně s Ferrari. Maserati zvažuje, že novou generaci Quattroporte rozšíří i o varianty s turbodieselem pod kapotou či s hybridním pohonem.