Samozahřívací oční masky Belnuit, které v letošním roce uvedla na tuzemský trh mladá karlovarská podnikatelka Kateřina Sekulová ve spolupráci s reklamním a grafickým studiem F13, zaujaly tamní lázeňské hotely. Podle nich je ale bohužel právě teď „blbá doba“.
„Místním lázeňským hotelům, včetně těch nejznámějších, se náš produkt, hřejivé oční masky Belnuit, které v době covidových omezení našly mezeru na tuzemském trhu, líbí,“ říká Sekulová. Kromě županu a pantoflů by si hoteloví hosté mohli užít relaxaci s oční maskou – ať už během pobytu, nebo až doma po návratu z lázní.
„Jenže podle hotelů je nyní doba nejistá, nemají teď tolik hostů a neví, co bude,“ vysvětluje podnikatelka zdrženlivost karlovarských hotelů k novince na trhu, která by se, nebýt pandemie koronaviru, nepochybně stala automatickou součástí hotelových balíčků pro návštěvníky. „Pro hotely, jak říkají, je teď blbá doba,“ dodává.
Kdo ale podle Sekulové „exportu myšlenky lázeňství“ využívá, jsou tuzemské kosmetické salóny. „Náš relaxační produkt a s ním související zhruba půlhodinovou proceduru už nabízejí kosmetická a wellness studia po celé republice,“ dodává.
Výzvou podle Kateřiny Sekulové budou objednávky do konce roku. Ve skladech její firmy už totiž zbývá posledních pár tisíc balení této relaxační pomůcky, která navozuje lázeňskou atmosféru doslova kdekoliv. „Teď je ještě máme za příznivou cenu, ale kvůli nákladům na dopravu je budeme muset zdražit,“ doplnila Sekulová.