Sociální sítě
Nahoru

Chronoshop otevřel butik, Rado a Loee slavily první narozeniny butiku

Rodinný hodinářský ateliér Chronoshop slavnostně otevřel své nové reprezentativní prostory v srdci Prahy. Novou adresou se stala Široká 9, tedy konkrétně bytový dům na nároží Široké a Maiselovy ulice na pražském Josefově. Odhalení prodejny v prvním podlaží secesní budovy bylo spojeno i s připomínkou ročního výročí dvou butiků, které zde otevřely přesně před rokem – české klenotnické značky Loee a švýcarské hodinářské ikony Rado.

Hodinářský ateliér Chronoshop, za kterým stojí Jakub Sivek se svým synem Mikulášem, navazuje na svůj dosavadní koncept nabídky niche hodinářských brandů doplněný o second-hand luxusních hodinek. V prodejně tak lze obdivovat povětšinou všeobecně méně známé hodinářské značky, jako jsou Hanhart, Junghans, Laco, MeisterSinger, Mühle Glashütte, Sinn, Steinhart, Union Glashütte či nově také avantgardní berlínský Äonic. „Koncepce butikového ateliéru je skvělá. Oceňuji hlavně individuální přístup,“ řekl Jörg Wichmann, designér a zakladatel značky Äonic, který osobně do Prahy dorazil.

V nabídce ateliéru Chronoshop, jehož historie se píše už od roku 2007, nechybí ani tak zvané micro-brandy, jejichž popularita v posledních letech v komunitě narůstá. Nabídku již etablovaných značek, jako jsou švýcarské stálice Alpina, Certina, Mondaine, Oris, Swatch či Traser, tak dotváří kanadský Marathon, japonské ikony G-Shock a Seiko, ale také malé značky, jako je italské Squale, skandinávský Arcanaut a Straum, případně slovenský Biatec.

Dlouho jsme přemýšleli nad českými výrobci hodinek, kteří by zapadali do našeho portfolia. Nakonec se nám ukázala nejlepší pražská privátní značka XIIVI, jejíž hodinky se v naší nabídce objeví v nejbližších dnech,“ prozradil Jakub Sivek, zakladatel společnosti Chronoshop.

Za vzezřením interiéru navozujícího atmosféru obývacího pokoje se postavila architektka Šárka Hynková, která dokonce navrhovala i sousední butiky Rado a Loee v přízemí domu. Do prodejní místnosti ateliéru citlivě aplikovala prvky moderního osvětlení, komfortní zázemí s gaučem, ale také nezbytné vitríny s hodinkami, musela navíc respektovat nevšední zadání. Chronoshop totiž nefunguje ze sta procent jako klasická prodejna, ale spíše jako butik, do kterého se lze objednat na příslušný časový slot. Jakub a Mikuláš Sivek totiž chtějí se svými zákazníky strávit dostatek času a o hodinkách s nimi konverzovat.

Netradiční přístup k prodeji hodinek v podání Jakuba a Mikuláše byla další z výzev, kterou jsem ráda přijala. Zadání v podobě vytvoření komfortního a relaxačního místa pro klienty a zároveň splnění všech bezpečnostních požadavků ohledně vystavení hodinek bylo nelehkou výzvou, která věřím, byla splněna. Přeji Chronoshopu, aby se zde plnila přání všem, tedy nejen klientům, ale i majitelům,“ prozradila architekta Šárka Hynková.

Pod patronátem magazínu Top Class oslavily své první narozeniny také klasické butiky značek Rado a Loee. Ty v přízemí domu otevřely přesně před rokem a od té doby se těší stále rostoucímu renomé. Vždyť v butiku Rado proběhlo během jediného roku hned několik speciálních eventů, a to hlavně ve spojení s českými profesionálními tenistkami Lindou Noskovoou či dvanáctinásobnou grandslamovou vítězkou Barborou Krejčíkovou, které letos s hodinkami Rado na zápěstí dobyla slavný Wimbledon. Stranou nezůstává ani klenotnická značka Loee, jejíž jméno si mnozí spojí s populární taneční televizní show Star Dance, ale také s tváří herečky Táni Pauhofové.

Zatímco svým famózním sushi v průběhu celého odpoledne a večera imponoval šéfkuchař Marek Hora, o nápojový catering se postarala společnost Vikeza Gastro. Hosté si tak mohli vybrat hned z několika míchaných nápojů. Například kombinaci vodky Belvedere s tonikem Double Dutch, oblíbenou Palomu na bázi tequily Volcan De Mi Tierra doplněné o Double Dutch Pink Grapefruit nebo koktejl Flamingo, spojení rumu Eminente a coly Eizbach.

Více z rubriky Butiky