Ve čtvrtek 22. května 2025 proběhlo slavnostní vyhlášení vítězů 20. ročníku prestižní soutěže Marketér roku, které se konalo v jedinečných prostorách Rudolfovy slévárny na Pražském hradě. Akce se zúčastnilo přibližně 150 hostů z řad marketingových profesionálů a podnikatelů.
Soutěž se i letos těšila mezinárodní prestiži díky záštitě světově uznávaného marketingového odborníka prof. Philipa Kotlera. Odborná porota pod vedením České marketingové společnosti ocenila v jednotlivých kategoriích výjimečné výsledky, kreativitu a schopnost oslovit cílové publikum.
Hlavní cenu soutěže, Velkého modrého delfína, a titul Marketér roku 2024 získal Robert Chmelař, marketingový ředitel Partners banky, za výjimečný přínos k budování značky nové bankovní instituce na českém trhu.
Další ocenění získali:
Velký modrý delfín – hlavní cena soutěže a titul Marketér roku 2024
Robert Chmelař, marketingový ředitel, Partners banka – za výjimečný přínos k budování značky nové bankovní instituce na českém trhu.
Zlatý delfín
Jindřich Hovorka, Bauhaus
Růžový delfín
Jan Kodada, Gebrüder Weiss
Zelený delfín
Vít Vojtěch, Penny Market
Malý zlatý delfín
Regina Netolická, Gorenje
Pavel Moravec, JLV
Adam Sedláček, Penam
Lukáš Přívratský, Respect
Jan Filipovič, Templářské sklepy Čejkovice
Mediálním partnerem letošního ročníku byl populárně-naučný časopis Epocha, který připravil atraktivní prezentaci včetně výtisků Epocha a History Revue, volně dostupných hostům večera. Akce byla zároveň symbolicky spojena s 20. výročím založení časopisu Epocha, které připomínal výrazný roll-up u vstupu do sálu a celostránková inzerce ve speciálním vydání časopisu České marketingové společnosti.