Společnost Nothing se sídlem v Londýně dnes odhalila spolupráci s renomovaným fotografem a režisérem Jordanem Hemingwayem, který nafotil kreativní portrétní kampaň pro náhlavní sluchátka Nothing Headphone (1) a vytvořil vlastní předvolby fotoaparátu pro telefony Nothing.
Jordan Hemingway je fotograf a filmař narozený v New Jersey a aktuálně žije v Londýně. Je známý svým vyprávěcím, viscerálním vizuálním stylem. Jeho osobitý styl focení se podílel na kampaních pro značky Louis Vuitton, Chanel, Mugler, Prada a Gucci. Dlouhodobě spolupracuje s FKA Twigs, spolu s ní režíroval její živá vystoupení, režíroval hudební klipy a vedl kreativu při kompletním uvedení alba na trh.
„Poprvé jsem se ocitl v kanceláři společnosti Nothing před několika lety na schůzce, která nesouvisela ještě s projektem Headphone (1). Už tehdy ve mně jejich inovativní duch a nebojácné objevování nechalo výraznou stopu. Vrátit se nyní po letech, abychom společně něco vybudovali je nejen vzrušující, ale je to pro mě i čest,“ řekl Jordan ke spolupráci.
Ryan Latham, senior ředitel pro značku a kreativu společnosti Nothing, řekl: „Spolupráce s Jordanem byla instinktivní, náš tým byl přitahován jeho charakteristickou estetikou, která spojuje upřímnost, krásu a syrovou brutalitu s inovacemi. Jeho schopnost zpochybňovat tradiční normy v oblasti módy nám připadala jako soulad s tím, jak jsme chtěli Headphone (1) prezentovat.“
„Líbila se nám myšlenka portrétů, které zachycují jedinečné osobnosti. Jordonova práce se týká jak hudby, tak kultury. Věděli jsme, že do kampaně vnese experiment a něco svěžího. Jeho láska k technologiím a procesu nám připadala jako skutečná paralela s naším vlastním týmem designérů a díky ní byl celý projekt zajímavý a zábavný,“ dodává.
Později v tomto měsíci bude také uvedena profesionální předvolba pro fotoaparát v telefonech Nothing, kterou vytvořil taktéž Jordan Hemingway. Předvolba s názvem „Stretch“ umožní uživatelům chytrých telefonů Nothing snadno fotografovat ve stylu, který je pro Jordana typický.