Síť hotelů Ritz-Carlton se vzepřela dominanci pohádkových hotelových paláců arabských investorů a hodlá otevřít již druhý hotel v Dubaji, přesně v Dubaj International Financial Centre. V regionu to bude již šestý Ritz-Carlton s tím, že dlouhodobá strategie značky útočí na asijský trh. Řetězec rozšířil své hotely v Číně, Hongkongu a Tokiu a má velké plány s Thajskem, současnou velmi posh destinací.
Druhý dubajský Ritz-Carlton bude mít rozsáhlý plesový sál, 10patrový vodopád, 341 pokojů se 124 rezidencemi typu executive a v restauraci například 30metrovou stěnu jen z vinných lahví, kterých tu bude přes tři tisícovky jen těch nejvybranějších značek. Gurmáni se mohou těšit na thajskou a francouzskou kuchyni, jakož i na steakhouse Center Cut. Kromě krásného lobby s lounge a terasou nechybí plně vybavená posilovna a třináct komnat exkluzivního Spa.