Tak jako exteriér nepřinesl žádné novinky oproti kupé, ani v interiéru se noví majitelé nedočkají změny. Ovšem GranCabrio má co nabídnout. Hladká kůže pokrývá nejen sportovně laděné sedačky, ale také středový panel, volant a dokonce spodní část palubní desky. Kožené jsou také výplně dveří, které jsou doplněny hliníkovými lištami a klikami.
Pohonnou jednotku bude GranCabrio využívat stejnou, jako její straší bráška. Osmiválcový motor o výkonu 454 koní bude na kola přenášet robotizovaná převodovka ZF. V technice zůstane tedy kabriolet věrný své předloze. Tužší a zároveň těžší bude karosérie vozu, jenž musí eliminovat absenci pevné střechy.
Oproti turismu je GranCabrio o několik centimetrů delší, což má na svědomí nový mohutný spoiler v zadní části vozu. Designéři tak museli nahradit přítlačný element, který u GranTurisma nahrazovala střecha. Ta plátěná však u kabrioletu příliš velký přítlak neumožní. Více informací italská automobilka nezveřejnila, a tak si musíme počkat na Pařížský autosalon.