Sociální sítě
Nahoru

G. H. Mumm Cordon Rouge – šampaňské nejen pro závodníky formule 1

G. H. Mumm Cordon Rouge, který milovníci šampaňského mohli ochutnat na nedávno proběhnutém  festivalu champagne „Grand Jour de Champagne“ v Praze, je symbolem šampaňského na celém světě. Unikátní charakter, nenapodobitelná chuť, vůně peckovitého ovoce s praženými briošky. To je charakteristika tohoto ušlechtilého nápoje, závodů formule 1 nebo našeho známého filmu pro pamětníky Kristian.

Právě v něm pravidelně objednával toto kvalitní francouzské šampaňské Fred krásné Zuzance v podání Adiny Mandlové. Ve filmovém Orient Baru jako by G. H. Mumm naší slavnou herečku doslova symbolizovalo.

Orient Bar však není jediné místo, na němž se Cordon Rouge s hrdostí objevuje. Milovníci závodů formule 1 ho mohou po každém závodě vidět vedle nejlepších jezdců světa a výjimku netvořil ani český pilot GP2 Josef Král. Ti nejlepší s ním na stupních vítězů rituálně stříkají na oslavu vítězství. Toto gesto však k Velkým cenám nepatří odnepaměti. Přispěla k němu víceméně náhoda z roku 1966, kdy se nešťastnou náhodou vítězovi Jo Siffertovi vlivem nevhodné teploty uvolnil korek, který vystřelil a postříkal všechny přihlížející pod pódiem. Rok na to tuto nehodu zopakoval Dan Gurney, tentokrát už ale záměrně. A rituál byl na světě!

Jak už to u věhlasných značek bývá, šampaňský dům G.H.Mumm se honosí bohatou historií. Byl založen třemi bratry již v roce 1827. Toto pozoruhodné šampaňské s bezkonkurenční přesností a jemností již od svých počátků ctí filozofii jednoho ze svých zakladatelů „Jen to nejlepší“.

V současnosti produkuje ročně kolem 8 miliónů lahví a nejznámější je právě díky svému Cordon Rouge, charakteristickým svojí typickou červenou stuhou na etiketě. Ta symbolizuje francouzský řád za zásluhy, který zavedl Napoleon I. jako znak oceňující muže a ženy, kteří vykonali pro Francii významnou zásluhu.

Více z rubriky Bary

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.