Audi vystavuje na IAA ve Frankfurtu nad Mohanem studii crossoveru nanuk quattro concept, která spojuje dynamiku vysokovýkonného sportovního vozu s přednostmi pohonu všech kol quattro na silnici, závodní dráze a v terénu. Motor V10 TDI stanovuje měřítka v oblasti výkonu i hospodárnosti. Pohon dvoumístného vozu obstarává nově vyvinutá jednotka V10 TDI, která je uložena podélně před zadní nápravou. Pětilitrový turbodiesel poskytuje nejvyšší výkon 400 kW (544 k) a mohutný točivý moment 1000 N.m již od 1500 min-1. Účinnost přeplňování dvěma turbodmychadly zvyšuje systém Audi valvelift (AVS). Vstřikovací soustava common rail pracuje s tlakem 2500 barů. Hnací síla je přenášena prostřednictvím sedmistupňové převodovky S tronic a soustavy quattro. Audi nanuk quattro concept má hliníkovou nosnou strukturu s prostorovým rámem ASF (Audi Space Frame), zatímco vnější panely karoserie, lakované červeným odstínem Extreme Red, jsou vyrobeny z kompozitu vyztuženého uhlíkovými vlákny. Vůz stojí na rozvoru 2710 mm a má vnější rozměry 4541 x 1990 x 1337 mm. Pohotovostní hmotnost konceptu je cca 1900 kg. Sprint z 0 na 100 km/h zvládne za 3,8 sekundy a dokáže jet nejvyšší rychlostí 305 km/h. A to vše při průměrné spotřebě pouhých 7,8 litru na 100 km. Mohutná 22“ kola, obutá do pneumatik rozměru 235/50 vpředu a 295/45 vzadu, jsou zavěšena na dvojicích příčných ramen a odpružena adaptivními vzduchovými pružinami a elektronicky řízenými tlumiči se třemi úrovněmi světlé výšky (normální, +40 mm nebo -30 mm). Kotoučové brzdy jsou vyrobeny z keramického materiálu vyztuženého uhlíkovými vlákny. Dynamické řízení předních kol je doplněno řízením zadních kol, které zmenšuje průměr otáčení na cca 10 metrů.