Soutěž ocení již po osmé efektivní a funkční řešení při online a internetové komunikaci. Zúčastnit se mohou nejen firmy či agentury, ale také neziskové organizace nebo fyzické osoby. Uzávěrka pro přihlášky do soutěže je 17. ledna 2014. Porotci hodnotí konkrétní úspěchy, kterých řešení dosáhla prostřednictvím digitálních médií. Měřítkem je celkový úspěch vztažený k nákladům na projekt.
Nedá se samozřejmě říci, že existuje jeden nástroj na měřitelný výsledek. Proto by měl subjekt, který projekt přihlašuje v přihlášce co možná nejlépe popsat, proč považuje projekt za úspěšný, a uvést fakta, která jej k takovému mínění vedou.
„Obecně by se dalo říci, že si opravdu ceníme internetových služeb, nástrojů nebo kampaní, které vybočují. Ať už je to vysokým ziskem, nebo návratností, neotřelostí a s tím spojenou medializací, nebo vysokou přidanou hodnotou pro uživatele,” říká k hodnocení Josef Drobílek, marketingový specialista Hypoteční banky a jeden ze členů osmnáctičlenné poroty soutěže.
Přihlásit se do soutěže či získat více informací můžete na www.iea.cz.