Sociální sítě
Nahoru

Nová kampaň společností Emirates a DTCM za 20 milionů dolarů

Emirates a dubajské oddělení pro turismus a obchodní marketing (Dubai’s Department of Tourism and Commerce Marketing – DTCM) dnes spustily novou globální kampaň, v rámci níž oslaví různé aspekty Dubaje. Kampaň v hodnotě 20 milionů dolarů s názvem „Uvidíme se v Dubaji“ je jednou z doposud největších kampaní Emirates a proběhne ve spolupráci s dubajským oddělením pro turismus a obchodní marketing (Dubai’s Department of Tourism and Commerce Marketing – DTCM). Kampaň je zaměřena na globální publikum, konkrétně na trhy v Evropě, Asii, Africe, Latinské Americe a na Blízkém východě.
Kampaň „Uvidíme se v Dubaji“ proběhne napříč tištěnými, vysílacími a outdoorovými médii a bude zaměřena na známé, ale také méně vyhlášené zážitky, které město nabízí. Kampaň zprostředkuje náladu tohoto vzrušujícího globálního města, které se neustálé vyvíjí.“

Většina návštěvníků je obeznámena s dubajskými kultovními památkami jako Burj Al Arab a The Dubai Mall, ale emirát nabízí atrakcí a zážitků mnohem více. Od zábavy v poušti přes překrásné pláže s širokou nabídkou vodních sportů, až po rozrůstající se kulturní scénu a jedinečné kuchyně z celého světa.
Kampaň se také zabývá tradičními předsudky, které o Dubaji panují, a ukazuje, jak je možné snoubit moderní prvky s těmi tradičními. Jedno z videí kampaně například ukazuje, jak se jednoduchá chýše podávající denně čerstvě ulovené ryby vyjímá na nádherném pozadí v podobě Burj Al Arab. To je neobvyklý kontrast mezi nejšpičkovějším resortem a velmi jednoduchou večeří, kterou si návštěvníci mohou dopřát na jedné z dokonalých dubajských pláží. Chýše s názvem Bu Qtair se objevila také v cestovatelském pořadu šéfkuchaře Anthonyho Bourdaina No Reservations jako kulinářský objev. Původně byla chýše součástí rybářské vesnice na pobřeží. Dalším příkladem snoubení moderního s tradičním je plavba na arabské loďce Dhau proplouvající nádherným dubajským přístavem Dubai Marina. Loďky Dhau jsou hluboce zakořeněny v dubajské kultuře a některé z nich stále plují v Dubai Creek, které převážejí zboží z Indie, Iránu a sousedících přístavů jako je Maskat a Bahrajn.

Úspěch Dubaje jako destinace je výsledkem mnoha investic do turistické infrastruktury, kde hrají Emirates a letecký průmysl dlouhodobě zásadní roli.

Vedle poskytovatele nezbytných leteckých linek v oblasti turismu i obchodu je Emirates také horlivým podporovatelem světových akcí v Dubaji, které přitahují globální pozornost. Mezi tyto akce mimo mnoha dalších patří Emirates Airline Dubai Rugby 7s, literární festival Emirates Airline Festival of Literature a filmový festival Dubai International Film Festival. Flotila moderních letadel společnosti Emirates se rozrostla na 230 letounů obsluhujících linky z Dubaje a přes Dubaj do 147 destinací. Společnost provozuje největší flotilu Boeingů 777 a Airbusů A380 na světě a ve vzduchu i na zemi nabízí nejnovější oceňované zařízení. Emirates je spojovatelem lidí, míst a vášní a odhaduje se, že do roku 2020 společnost Emirates přepraví z Dubaje a do Dubaje přes 70 milionů pasažérů.

Více z rubriky Exotika

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.