Vše začalo v roce 1975 s hodinkami BVLGARI ROMA, které o dva roky později daly vzniknout kolekci BVLGARI- BVLGARI. Logo se tak poprvé stalo součástí silného a rozpoznatelného designu. Tento rok, u příležitosti oslav výjimečného 40. výročí, představuje Bulgari exkluzivní náhrdelník věnovaný městu Řím, které je zároveň domovem a nekonečnou inspirací značky Bulgari. Nový náhrdelník provedený v 18kt růžovém zlatě je hravý a různorodý díky dvěma tvářím, které nabízí. Svůj outfit tak můžete doplnit černým onyxem, nebo slavnostními pavé diamanty. BVLGARI logo se zrodilo v roce 1934, při znovuotevření butiku BVLGARI na via Condotti. Rodina Bulgari chtěla zdůraznit vášeň a inspiraci historií a proto se rozhodla pro latinský přepis jména s „V“ namísto s písmenem „U“. Logo tak připomínalo staré latinské monumentální rytiny v Římě jako například bronzový nápis na fasádě Pantheonu. Inspirace logem pak nabrala konkrétní podobu v roce 1975, kdy byly představeny hodinky BVLGARI ROMA s vyrytým nápisem na lunetě. Velkolepý úspěch vedl v roce 1977 ke kolekci BVLGARI-BVLGARI s dvojitým logem po obvodu, které odkazovalo ke starým antickým mincím s podobiznou císaře ohraničenou rytinami zdůrazňující jeho moc a význam. Po dvaceti letech velkého úspěchu modelu BVLGARI ROMA se v roce 1995 zrodila první šperková kolekce BVLGARI-BVLGARI zosobňující principy Bulgari stylu. Nechybělo samozřejmě dvojité logo jako propojení s ikonickou lunetou hodinek. V průběhu času se dvojité logo stalo dekorací kabelek, hedvábných šál, slunečních brýlí manžetových knoflíčků, per a nejnovějších hodinek a šperků. BVLGARI- BVLGARI je více než jen kolekce, je to opravdové ztělesnění symbolických a neměnných hodnot.