Centrum Chodov otevřelo jako první tuzemské nákupní centrum originální Green Pop-Up Store, prodejnu s udržitelnou módou českých návrhářů a potvrdilo tak, že patří k trendsetterům nejen na poli módy, ale i ohleduplného přístupu nákupních center k přírodě. Unikátní pop-up store poskládaný z použitých dřevěných bedniček nabídne sortiment talentovaných tuzemských designérů, jako jsou ODIVI, Miro Sabo či Nastassia Alenkava, ale i světových značek zaměřených na módu z recyklovatelných materiálů. Zákazníci jej mohou navštívit až do 28. srpna. Do konce června bude v rámci Green Pop-Up Store pro veřejnost připraven také bohatý doprovodný program plný tematických workshopů a přednášek se samotnými návrháři. Centrum Chodov jde s dobou, a to nejen v oblasti módních trendů, ale i šetrného přístupu k životnímu prostředí. Proto připravilo měsíc věnovaný ekologii, recyklovatelným materiálům a udržitelnému rozvoji obecně. Green Pop-Up Store se sortimentem od talentovaných tuzemských návrhářů, jako jsou Miro Sabo, ODIVI, Nastassia Aleinkava, LaFormela nebo Dana Kleinert, ale i zahraničních ekologicky zaměřených značek (Matt & Nat) mohou zákazníci navštívit v přízemí centra na Čtvercovém náměstí (u vstupu A) až do 28. srpna. Zboží originální prodejny stvořené z dřevěných bedniček bude navíc pravidelně obměňováno, aby návštěvníkům přineslo co nejširší portfolio produktů. Jeho zákazníci budou moci vybírat z tematicky laděných nabídek: zelených kolekcí českých a slovenských designérů (do 12. července), tuzemského sportovního oblečení a prázdninových oděvů (do 9. srpna) nebo zbrusu nových podzimních kolekcí, oblečení v business dress code stylu a produktů charitativního projektu City Souls (do 28. srpna).
Kromě udržitelné módy z recyklovatelných materiálů se veřejnost může těšit i na atraktivní doprovodný program plný tematických workshopů a přednášek nebo expozici fotografií ze Sumatry. Speciální nabídky „staré zboží za nové se slevou“ připravila také řada značek centra se „zelenou“ politikou, například Marks & Spencer, Nike, Timberland, Calzedonia či Klenoty Aurum.
„Udržitelný přístup je jednou z priorit našeho nákupního centra. Proto jsme velmi rádi, že se nám podařilo realizovat tento ojedinělý projekt. Zákazníkům jako první nabízíme příležitost vybírat z originálních modelů navržených s láskou k přírodě. Potvrzujeme tímto naše designové, trendové i k přírodě ohleduplné zaměření. Věřím, že zákazníci Centra Chodov budou unikátním Green Pop-Up Storem nadšeni a uvítají i doprovodný program či výhodné nabídky,“ uvedla Kristína Naňová, Senior Marketing Manager Centra Chodov.