Ostré slunce babího léta a začátku podzimu přímo vybízí k tomu schovat svůj pohled za skla brýlí. Pokud toužíte být výjimečná, vybírejte z letošní perlové kolekce od Chanelu.
Pearl eyewear collection vytvořená nikým jiným než samotnou legendou Karlem Lagerfeldem je snová, hravá, étericky lehká s výraznými snadno zapamatovatelnými detaily. Je zkrátka nezaměnitelná.
Tváří kampaně se stala mladinká americko-francouzská herečka a modelka Lily-Rose Depp, dcera velmi slavných rodičů – herce Johnnyho Deppa a zpěvačky Vanessy Paradise. Pro Lagerfelda je Lily symbolem rozpuku ženskosti a roztomilé až panenkovské sladkosti. Blankytně modrá pozadí vizuálů mají budit dojem éterična podbarveného romantickým nádechem.
Perly odjakživa patřily k jedněm z nejoblíbenějších klenotů Gabrielle Chanel. Dnes hrají ústřední roli na zdobných obroučkách dioptrických i slunečních brýlí. Klenoty, které přisuzujeme spíše zralému věku ženy, jsou však zpracovány s moderní lehkostí a působí velmi mladistvě. To byl ostatně Lagerfeldův cíl.