iLuxus | 19.7.2016 | Lucie Rohlíková

gigi hadid je v kurzu…

Sestry Hadidovy (Bella i Gigi) okouzlují svým šarmem celý svět. Není divu, že se jejich překrásné tváře za poslední rok objevily hned v několika reklamních kampaních. Známé značky se o jejich ambasadorství doslova perou a výjimečné modelky mají ze záplavy nabídek opravdu z čeho vybírat. Vzpomeňme třeba Gigi  pro BMW M2 nebo krásnou Bellu v beauty kampani značky Dior.

PR Exclusive-59516_TH_Gigi_BtS-3434_d_RGB300

Gigi tentokráte oslovila společnost Tommy Hilfiger, která nabídla slavné modelce patronát nad novou vůní The Girl a ta se nebránila zajímavé spolupráci. Vznikla tak kampaň v marina stylu inspirovaná svobodomyslným duchem i přitažlivou osobností samotné Gigi Hadid. „Vůně The Girl pro mne vyjadřuje upřímnost k sobě samé, kterou si zároveň mohu užít”, říká o novém parfému Gigi,  „…je to pro mne umění vychutnat si každý moment, brát se s nadhledem a obklopit se vším, co mne dělá šťastnou.”

PR Exclusive-59516__MG_3363_c_RGB300

Všechny tyhle pocity se jednoznačně odrážejí v kampaňových fotografiích, které srší optimismem a hravým nadhledem. Zatoužíte-li se cítit stejně volně jako Gigi, vůně The Girl bude exkluzivně dostupná v parfumerii Marionnaud od srpna 2016.

PR Digital Shared-59516_TH_Gigi_BtS-4938_c_RGB300

Související články
reklama
Nenechte si ujít další zajímavé články
Copyright © RF-Hobby.cz
Provozovatel: RF HOBBY, s. r. o., Bohdalecká 6/1420, 101 00 Praha 10, IČO: 26155672, tel.: 420 281 090 611, e-mail: sekretariat@rf-hobby.cz