Sestry Hadidovy (Bella i Gigi) okouzlují svým šarmem celý svět. Není divu, že se jejich překrásné tváře za poslední rok objevily hned v několika reklamních kampaních. Známé značky se o jejich ambasadorství doslova perou a výjimečné modelky mají ze záplavy nabídek opravdu z čeho vybírat. Vzpomeňme třeba Gigi pro BMW M2 nebo krásnou Bellu v beauty kampani značky Dior.
Gigi tentokráte oslovila společnost Tommy Hilfiger, která nabídla slavné modelce patronát nad novou vůní The Girl a ta se nebránila zajímavé spolupráci. Vznikla tak kampaň v marina stylu inspirovaná svobodomyslným duchem i přitažlivou osobností samotné Gigi Hadid. „Vůně The Girl pro mne vyjadřuje upřímnost k sobě samé, kterou si zároveň mohu užít”, říká o novém parfému Gigi, „…je to pro mne umění vychutnat si každý moment, brát se s nadhledem a obklopit se vším, co mne dělá šťastnou.”
Všechny tyhle pocity se jednoznačně odrážejí v kampaňových fotografiích, které srší optimismem a hravým nadhledem. Zatoužíte-li se cítit stejně volně jako Gigi, vůně The Girl bude exkluzivně dostupná v parfumerii Marionnaud od srpna 2016.