Omega, oficiální časomíra olympijských her zahájila mezinárodní kampaň pro letní olympijské hry Rio de Janiero 2016. Sny sportovců, to je téma série tištěných, maloobchodních, digitálních a televizních upoutávek zahrnující čtveřici olympijských ambasadorů značky: Michaela Phelpse, Chada Le Close, Sergia Garciu A Jessicu Ennis-Hillovou. Celou kampaní prostupuje hlavní titulek: „Měříme olympijské sny od roku 1932“. Toto tvrzení odráží dlouhou historii časomíry na olympijských hrách a oddanost všem sportovcům, kteří svými výkony usilují o slávu.
Omega se na olympijských hrách v Riu zhostí svých časoměřičských povinností již po dvacáté sedmé. Za uplynulých osmdesát čtyři let OMEGA vyvinula a zdokonalila veškeré vybavení, na němž závisí skóre každého atleta. Výsledky jsou nyní zaznamenávány s ohromující přesností. Pro závodníky, kteří staví své šance i kariéru na každé vteřině, znamená Omega důvěryhodné jméno.
Upoutávky byly vytvořeny v designu dvojité expozice. Vrstvený motiv umožňuje divákům nahlédnout do mysli atletů a sledovat, jak se rodí jejich sny a co jim dodává motivaci k mimořádným výkonům. Tvářemi kampaně jsou čtyři olympionici. Britská sedmibojařka Jessica Ennis-Hillová, španělský golfista Sergio Garcia, jihoafrický plavec Chad le Clos a americký plavec Michael Phelps byli zvoleni jako hlavní postavy každé reklamy. Tři z nich jsou zlatí medailisté v čele s Phelpsem, coby nejúspěšnějším olympionikem všech dob. Věrohodná ukázka toho, že sny se mohou naplnit.
Píseň „Hall of Fame“ od skupiny The Script byla pro televizní vysílání upravena a nově nazpívána malým chlapcem, aby vystihla sny, jež pohání mnoho atletů již od dětství. To potvrdil Michael Phelps v průběhu natáčení, když se svěřil: „Myslíte, že jsem tušil, kde budu nyní, když jsem v roce 2000 začal tuto kariéru? Ne. Ale snil jsem o tom. Věřil, že to mohu dokázat a nikdy se nevzdal. Bylo mi patnáct, když jsem si sedl se svým agentem a řekl mu, že chci změnit svět sportovního plavání.“