Praha, Amsterdam, New York a Singapur. Tato čtyři velkoměsta představí prémiová značka Heineken prostřednictvím nové limitované edice lahví s názvem Heineken – světové metropole. V obchodní síti budou lahve k mání od 1. do 31. října. Doporučujeme sbírat kvarteto měst co nejdříve, k dispozici bude pouze 375 000 unikátních lahví. Našemu hlavnímu městu se výsady mít svou vlastní lahev dostalo už podruhé v řadě, poprvé se Praha tímto způsobem představila v roce 2014. Zdaleka ne každá světová metropole však měla tu čest. V minulosti se tak předvedl například Londýn, Rio de Janeiro, Šanghaj nebo Amsterdam. Důvod, proč se prémiová značka inspiruje velkoměsty, je nasnadě. „Světové metropole pulzují životem. Jsou to centra prvotřídní zábavy a nezapomenutelných zážitků – jsou tedy místem značky Heineken. Mladí lidé, pro které jsou metropole domovem, se inspirují novými věcmi, nebojí se vyjít ze stereotypu a nechtějí chybět u ničeho důležitého, a tento přístup bychom rádi oslavili limitovanou edicí Heineken,“ vysvětlila manažerka značky Heineken Barbora Netolická. Úplně poprvé mělo tu čest mít svou vlastní láhev pouze dvacet měst. Po několika letech limitovaná edice Heineken, která půjde na trh v několika evropských zemích, jako je například Velká Británie, Německo, Rakousko či Maďarsko a zamíří i na další kontinenty, dostala jiný rozměr. Země po celém světě dostaly příležitost vytvořit si vlastní láhev. Díky tomu se letos zapojí přibližně 50 velkoměst. Pivo značky Heineken původem z Amsterodamu patří k ikonám mezi pivními značkami a ztělesňuje nejhodnotnější značku mezinárodního prémiového piva na světě. Prosazuje se na trzích ve více než 170 zemích světa, kde se denně prodá až 25 milionů piv této značky. Heineken je celosvětově významným partnerem prestižní fotbalové Ligy mistrů, Formule 1, filmů s Jamesem Bondem, ale také řady hudebních festivalů, jako je například Mácháč. Heineken miluje světové metropole a chce, aby v městech proudil život.
Více z rubriky Gastro
-
Poslední večeře na Titanicu – tentokrát bez ledové koupele
Kreativně, moderně, a hlavně v bezpečí. Vyhlášená restaurace Triton umístěná v působivé secesní jeskyni na Václavském náměstí připravila na letošní jaro...
26.4.2024 -
Kincugi: japonské umění slepovaných talířů v restauraci The Artisan
Moderní česká restaurace The Artisan spojuje gastronomický zážitek s uměleckým dotekem prostřednictvím japonské techniky Kincugi. Výborné pokrmy si teď hosté mohou...
23.4.2024 -
La Veranda představuje nové chutě
La Veranda je jiná než ostatní fine diningové restaurace v Praze. Zde se již přes dvacet let podávají excelentní pokrmy, které...
17.4.2024 -
Legendární italská víla dezertů Ambra Campodonico představila v Praze svůj „CHECK INN CAKE“
Ponořte se do lahodné hry chutí a textur s novým dezertem, který exkluzivně pro hotelovou síť Czech Inn Hotels vytvořila v...
11.4.2024 -
Indický michelinský šéfkuchař Himanshu Saini rozšířil partnery manufaktury Jaeger-LeCoultre
Projekt Made of Makers od Jaeger-LeCoultre spojuje umělce z různých oborů mimo hodinářství, aby rozšířil hranice dialogu mezi hodinářstvím a uměním....
10.4.2024 -
Snídaně s lanýžem
Příběh se začal odehrávat v restauraci Deer již před několika lety. Před třemi roky přišel šéfkuchař Lubomír Dolejš a jeho prvním...
10.4.2024 -
Dvě vzácné whisky vytvořila umělá inteligence. Nabízí se za 50 000 $
Společnost Diageo překročila hranice tradičního a moderního, aby dala světu dvě exkluzivní láhve whisky, jejichž cena dosahuje astronomických 50 000 dolarů...
9.4.2024 -
Mečoun a Ústřice v PRU58
Gastronomická show v PRU58 se blíží. Již 16.4.2024 od 18:00 se restaurace promění v divadlo, kde na pódiu vystoupí v hlavní...
8.4.2024 -
Království chřestu v Hliněné baště
Král zeleniny dává najevo převahu svým vzhledem modelky – vysoký a štíhlý stonek zdobí rozverná špička. Oč méně má kalorií, o...
7.4.2024