Sociální sítě
Nahoru
reklama

Praha bude mít už podruhé svou lahev Heineken

Praha, Amsterdam, New York a Singapur. Tato čtyři velkoměsta představí prémiová značka Heineken prostřednictvím nové limitované edice lahví s názvem Heineken – světové metropole. V obchodní síti budou lahve k mání od 1. do 31. října. Doporučujeme sbírat kvarteto měst co nejdříve, k dispozici bude pouze 375 000 unikátních lahví. úvod (2)Našemu hlavnímu městu se výsady mít svou vlastní lahev dostalo už podruhé v řadě, poprvé se Praha tímto způsobem představila v roce 2014. Zdaleka ne každá světová metropole však měla tu čest. V minulosti se tak předvedl například Londýn, Rio de Janeiro, Šanghaj nebo Amsterdam. HEI CE 2Důvod, proč se prémiová značka inspiruje velkoměsty, je nasnadě. „Světové metropole pulzují životem. Jsou to centra prvotřídní zábavy a nezapomenutelných zážitků – jsou tedy místem značky Heineken. Mladí lidé, pro které jsou metropole domovem, se inspirují novými věcmi, nebojí se vyjít ze stereotypu a nechtějí chybět u ničeho důležitého, a tento přístup bychom rádi oslavili limitovanou edicí Heineken,“ vysvětlila manažerka značky Heineken Barbora Netolická. úvodÚplně poprvé mělo tu čest mít svou vlastní láhev pouze dvacet měst. Po několika letech limitovaná edice Heineken, která půjde na trh v několika evropských zemích, jako je například Velká Británie, Německo, Rakousko či Maďarsko a zamíří i na další kontinenty, dostala jiný rozměr. Země po celém světě dostaly příležitost vytvořit si vlastní láhev. Díky tomu se letos zapojí přibližně 50 velkoměst. HEI CE PRAGUE bile (2)Pivo značky Heineken původem z Amsterodamu patří k ikonám mezi pivními značkami a ztělesňuje nejhodnotnější značku mezinárodního prémiového piva na světě. Prosazuje se na trzích ve více než 170 zemích světa, kde se denně prodá až 25 milionů piv této značky. Heineken je celosvětově významným partnerem prestižní fotbalové Ligy mistrů, Formule 1, filmů s Jamesem Bondem, ale také řady hudebních festivalů, jako je například Mácháč. Heineken miluje světové metropole a chce, aby v městech proudil život.

Více z rubriky Gastro

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.