Hollywoodská herečka, režisérka a producentka Jennifer Aniston se vrací na palubu A380 společnosti Emirates. V nové globální digitální a televizní kampani Emirates staví na úspěchu spolupráce s Jenn z loňského roku. Letošní spot se nese v podobném duchu, vítězka Zlatého glóbu a Emmy v něm prezentuje nejen svou charakteristickou osobnost a klasický styl, ale i humor.
V reklamě se Jennifer spřátelí s Cooperem, chlapcem, kterého přistihne, jak si hraje u ní v soukromém apartmá v kabině první třídě, zatímco se Jennifer odešla osvěžit do palubního spa. Začnou si spolu povídat a vytvoří se mezi nimi kamarádský vztah. Procházejí spolu byznys třídou a navštíví palubní bar. Pak se posadí na schody mezi spodní a horní palubou a Cooper Jennifer vypráví, že by se jednou chtěl stát pilotem. V ekonomické třídě se Cooper konečně dostane zpět ke svým překvapeným rodičům a Jennifer se rozhodne, že s nimi zůstane a bude si užívat zábavního systému ice společně s Cooperem. Reklama pak končí humornou situací, kdy Cooperova maminka relaxuje v pohodlí soukromé kabiny, když si s ní hollywoodská hvězda tak ochotně vyměnila místo.
Spot režíroval Bryan Buckley, zkušený režisér nominovaný na Oscara známý pro své poutače v průběhu Super Bowlu. Scénář a kreativní koncept pak vznikl ve spolupráci Buckleyho a kreativního in-house týmu Emirates v produkci s WPP Group. TV reklama je ke zhlédnutí na webových stránkách Emirates, YouTube, Facebooku, Twitteru a Instagramu. Fanoušci mohou využít hash tag #JensBack.