Sociální sítě
Nahoru

NOVÁ KAMPAŇ MILLY JOVOVICH

CxXXLXnUUAA9WfI
Charismatická herečka Milla Jovovich se stala tváří mezinárodní šperkařské kampaně, jejíž hlavním cílem je otevřít nové cesty pro portugalský šperkařský průmysl. Hlavním mottem je výmluvné “Portuguesse Jewellery – Shaped With Love”, neboli Portugalské klenoty – Tvořeny s láskou. AORP – portugalská asociace šperkařů a hodinářů zahájila kampaň s cílem přesvědčit potenciální klienty o základních hodnotách, jakými práce portugalských umělců vynikají, tedy luxusními materiály, perfektní technikou zpracování a kreativním designem. Podle Any Freitas, předsedkyně AORP, se jedná “o zlatý moment portugalského šperkařství”. “Tato kampaň si klade za cíl povzbudit a podpořit internacionalizaci našich značek,” dodává Ana.

AORP_Campanha-Internacional_Milla-Jovovich
Jako tvář kampaně byla vybrána překrásná Milla Jovovich, která dokonale zapadá do profilu, jež AORP hledal. Její úspěšná kariéra v oblasti módy a filmu bude navíc znovu korunována už v lednu 2017, kdy světlo světa spatří debut nového snímku “Resident Evil: Final Chapter”. Samotné focení probíhalo v Portu a vzniklo hned několik dechberoucích kampaňových fotografií. Jak se vám líbí malá ochutnávka?

 

Více z rubriky Klenoty

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.