Sociální sítě
Nahoru
reklama

Pero jako vizitka gentemana

Způsob, jakým Jiří Klamert popisuje své psací kreace, je stejně tak poetický, jako jejich finální ztvárnění. „Snažím se udělat z běžného psaní příjemný a nezapomenutelný zážitek. Pero ode mě, které držíte v ruce, se stává vaší součástí. Rozmanitost a krása dřevin, které používám při výrobě per, si vás jistě podmaní.“ Vše začíná správným výběrem dřeviny, přičemž právě na jeho kvalitu si velice potrpí. Díky dýhování a struktuře dřeviny je totiž každé pero originál.

5Mezi velice oblíbené dřeviny patří wenge; jeho barevné tóny přecházejí od středně světle hnědé až po černou barvu. Dřevo i nadále barevně pracuje a tak po nějakém čase zjistíte, že se barevné tóny mohou lišit od prvních okamžiků, kdy jste pero obdrželi. „Toto kuličkové pero je kombinací právě elegantní dřeviny wenge a luxusních pozlacených komponentů. Alternativou je stříbrné provedení a koncovka bez závitu“ nechá se slyšet zručný řemeslník a majitel společnosti. Portál iLuxus.cz už jen dodává, že ať už zvolíte kuličkové pero či plnicí (například toto z tropického padouku), zárukou bude precizně odvedená ruční výroba.

4

Více z rubriky Extra dárky

  • Vlastní šperk z kolekce Beny Jewellery

    Rodinné šperkařství a hodinářství Beny nabízí v Praze už bezmála 30 let velkou škálu služeb. Zastupuje exkluzivní značky hodinek a šperků,...

    Marek Zelený11.4.2022
  • Náramky Immortal Love

    Žhavá novinka v repertoáru šperků značky Tiami s udržitelnými laboratorními diamanty je opravdovým unikátem. Náramky Immortal Love jsou autorským počinem vedoucího šperkaře...

    Jan Pešek25.3.2022
  • Petra Kvitová kupuje šperky nejčastěji mamince

    Petra Kvitová zamířila na své čtvrté olympijské hry do Tokia. Již několik let je tváří české klenotnické značky ALO diamonds, a...

    Marek Zelený24.7.2021
  • Chopard: Srdce jako symbol

    Kolekce Happy Hearts značky Chopard od začátku symbolizuje spojení šťastných srdcí. Kreativní ředitelka značky Chopard Caroline Scheufele tentokrát vdechla této ikonické...

    Jan Pešek11.1.2021
  • Vánoční párování v podobě šperků

    Nádherná vánoční nabídka, která je jedinečná a jde v páru. Šperkařka Kristýna Malovaná si připravila nabídku, která jede v duo stylu...

    Jan Pešek23.11.2020
  • Cestovní šperkovnice Wolf pro stylistky

    Zatímco se původem švédská značka Wolf v České republice postupně etabluje, a snaží se zaujmout sběratele hodinek svými pouzdry, natahovači a...

    Jan Pešek11.6.2020
  • Šperk MILENCI z autorské kolekce Lilie Khousnoutdinové

    Autorský šperk z kolekce Lilie Khousnoutdinové, který má prozaický název Milenci, zobrazuje muže a ženu propojené v lásce. Šperk symbolicky podporuje...

    Jan Pešek30.1.2020
  • České značky ALO a ALOve oslavy Valentýna rozhodně nepodcenily

    Ačkoli je v Čechách svátek lásky připisován spíše na 1. května, oslavy svatého Valentýna jsou stále oblíbenější. Prokazatelné je to i...

    Jan Pešek28.1.2020
  • Šperky z autorské kolekce Lilie Khousnoutdinové

    Lilia Khousnoutdinová – tvář aktuálního vydání magazínu Top Class, která mimo jiné pracuje s ženami v oblasti mateřství, sexuality i pohanských...

    Jan Pešek7.1.2020
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.