V Karlových Varech proběhla ze čtvrtku na pátek v noci party, která je v rámci festivalu již tradičně tou nejexkluzivnější. Na počest 53. ročníku KVIFF si osobnosti ze světa umění i businessu připily Moët & Chandon Ice Impérial francouzského výrobce šampaňského a organizátora akce.
Námětem byl led, který byl ze všech stran obklopen šampaňským Moët Ice Impérial (jedná se o první šampaňské v historii, které bylo vytvořeno speciálně proto, aby jeho jedinečné vlastnosti a chuť vynikly na ledu a aby poskytlo dokonalé letní osvěžení). Než Moët & Chandon představilo Ice Impérial, považovali někteří přidávání kostek ledu do šampaňského za nepředstavitelné až barbarské. Šampaňský dům Moët & Chandon jako průkopník nových trendů, nabídl netradiční a neotřelý požitek právě během této horké letní noci, která k ledové party vybízela.
Jan Kotúč, Country Manager Moët & Chandon uvedl premiéru videospotu představujícího novou reklamní kampaň francouzského šampaňského domu s 275letou historií. Světová značka Moët & Chandon v ní zdůrazňuje neodmyslitelné spojení slavnostního přípitku s nezapomenutelnými životními okamžiky. Účast na 53. Mezinárodním filmovém festivalu Karlovy Vary pro mnohé může být právě jedním z nich.Součástí akce je také tradičně podepisování speciální lahve šampaňského, která je posléze dražena, aby výtěžek putoval na účet oficiálního charitativního partnera KVIFF a nebylo tomu jinak ani letos. Vyvolávací cena je 100tis. Kč a lahev může být i vaše.