Realita je krutá. Mnoho profesionálních sportovců nemyslí na budoucnost a většinu získaných prostředků utratí takřka ihned. V okamžiku, kdy jejich kariéra končí, se na poslední chvíli zaprodají marketingu, ale většinou už je pozdě. To ale naštěstí není příklad profesionálního kulturisty Jiřího Procházky, který spojil své jméno s projektem Diamantové jistoty, za kterým stojí česká společnost Diamond International Corporation – D.I.C. „Jsem si velmi dobře vědom faktu, že být na sportovním vrcholu je věc dočasná a někdy se může klidně ze dne na den obratem ruky změnit. Předpokladem pro mou úspěšnou kariéru je stabilní a pevné zdraví. Nicméně neustále podstupuji riziko zranění a mou sportovní kariéru může kdykoli ovlivnit nenadálý zdravotní problém či nemoc, tak jako u lidí v jiných profesích. Proto se snažím najít způsob jak se zabezpečit, pokud by nedejbože k takovému zranění u mě došlo.“
Cílevědomý sedmadvacetiletý atlet, který dosáhl titulů Mistra ČR, Mistra Evropy a dokonce třikrát titulu Mistra světa dokonce spolu s D.I.C nafotil reklamní kampaň, kde své zápěstí nechal zkrášlit ocelovými hodinkami, které pro D.I.C. vznikly ve švýcarské manufaktuře Armand Nicolet. Jejich klasický střih s kulatým pouzdrem skvěle dokáže dotvořit celkový společenský outfit, ostatně stejně jako ocelový náramek či kožený řemínek, na kterém jsou také k dostání. Sportovní stránku pak reprezentuje využitý materiál, kterým je ocel. Gilošovaný číselník, pod kterým pracuje mechanický strojek s automatickým nátahem, pak zdobí diamantové indexy.
A jak se k Diamantové jistotě vlastně dostal? „Před nedávnem mě má dobrá známá, o které jsem věděl, že se dlouhá léta pohybuje ve financích a spolupracuje s řadou významných firem a institucí, seznámila se společností Diamonds International Corporation a ukázala mi možnost, jak si chytře vytvářet finanční rezervy a postupně vybudovat vedlejší příjem, který mi umožní mít finanční stabilitu i v případě, kdybych byl nucen svou sportovní kariéru omezit, nebo dokonce i ukončit,“ prozrazuje na svých stránkách. Dodejme jen, že se jedná o projekt snoubící spoření s investováním do diamantů.