Sociální sítě
Nahoru

Montblanc opět svými projekty pomáhá

Montblanc i letos pokračuje ve svém závazku bojovat proti AIDS a uvádí rozšíření kolekce (MONTBLANC M)RED o nová pera a kabinový kufr. Partnerstvím s projektem (RED) se Montblanc snaží zvyšovat povědomí o HIV/AIDS a z každého zakoupeného produktu z červené kolekce věnuje značka 5 euro na podporu léčebných programů v Subsaharské Africe, přičemž tato částka pokryje více než 25 dní život zachraňující léčby.

Jedním ze závazků společnosti Montblanc je zanechávat na světě stopu zapojením do kulturních, sociálních, vzdělávacích a environmentálních iniciativ, a pomáhat i ostatním měnit svět. S kořeny v kultuře psaní, Montblanc je poháněn vírou, že každý za sebou může zanechat stopu. Se stejnou vášní a odhodláním pro řemeslo vyrábí kvalitní produkty a přináší průkopnické inovace, které pomáhají lidem dosahovat svých cílů.

Kolekce (MONTBLANC M)RED, speciálně navržená designérem Marcem Newsonem, byla poprvé představena v roce 2018. Letos se kolekce rozšiřuje o kabinový kufr a novou edici psacích per. Úspěšná spolupráce s projektem (RED) umožňuje každému, kdo si zakoupí produkt (MONTBLANC M)RED, reálně pomoci darováním 5 euro na léčbu bránící přenosu viru z HIV pozitivní matky na dítě. Peníze, které stačí na poskytnutí léčby pro jednoho člověka na 25 dní, jdou přímo zdravotnické organizaci The Global Fund, která se specializuje na boj s AIDS, tuberkulózou a malárií, a podpoří léčebné programy v Subsaharské Africe.

Kolekce byla uvedena souběžně s konferencí The Global Fund konanou začátkem října ve francouzském Lyonu. Hostitelem byl prezident Emmanuel Macron a účastnili se jí vlády, korporace, nestátní neziskové organizace a soukromí dárci, aby se společně zavázali finančně podpořit The Global Fund s cílem zajistit 14 miliard USD k zachránění 16 milionů životů v nadcházejících třech letech. Od roku 2006 pomohly příspěvky získané v projektech (RED) vybrané pro The Global Fund více než 140 milionům lidí v život zachraňujících HIV/AIDS programech, zahrnující prevenci, léčbu, poradenství, testování HIV a zdravotní služby.

Toto speciální partnerství s (RED) je více než jen o získávání prostředků pro prevenci a léčbu, ale také o osvětě a vzdělávání, abychom jako komunita lidí v globálním měřítku pochopili, že můžeme být efektivnější v boji s epidemiemi jako je AIDS, když budeme společně spolupracovat. Misí Montblanc je vytvářet produkty pro jednotlivce, kteří za sebou chtějí zanechat stopu, ať už dosahováním svých osobních cílů, konáním dobra či usilováním o pozitivní přínos pro svoje komunity a svět,“ vysvětluje Nicolas Baretzki, Montblanc CEO.

Novým přírůstkem v kolekci (MONTBLANC M)RED je lehký kabinový kufr v designu signaturní kolekce kufrů Montblanc #MY4810. Spolehlivý společník pro volnočasové i pracovní cesty je vyroben z pevného červeného polykarbonátu s červenými držadly a rohy potaženými kůží. Středový pás s logem Montblanc je vyveden z kůže, stejně jako ladící cestovní visačky v černé a červené. Interiér kufru je vybaven elegantní podšívkou s motivačními texty.

V duchu čistého designu psacích per (MONTBLANC M)RED navržených Marcem Newsonem, nové modely (MONTBLANC M)RED Signature dokonale vyvažují formu a funkčnost. Víčko a tělo pera je pokovené kartáčovaným nikl-palládiem s červeným lakovaným pruhem ve spodní části těla. Speciální gravírování (MONTBLANC M)RED na hrotu doplňuje emblém Montblanc na vrcholu víčka a těle pera. Platinou pokovený klip, neviditelně integrovaný do víčka, ničím nenarušuje plynulý design pera. Zavírání na magnet je podpořeno mechanismem umožňujícím plynulé zavření víčka a zajišťujícím, aby víčko zůstalo pevně na svém místě.

V tomto klíčovém roce v boji proti AIDS jsme nesmírně rádi, že partnerství (RED) s Montblanc pokračuje a rozšiřuje se o překrásný (RED) kabinový kufr a nová psací pera. Ikonické značky jako Montblanc dokazují, jak důležitou roli hraje soukromý sektor nejenom při získávání peněz pro The Global Fund, ale také v podpoře kampaně a její vizibility mezi lidmi. Nesmírně jim děkujeme za jejich kontinuální pomoc,“ říká Jennifer Lotito, COO (RED).

Více z rubriky Nadace

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.