Tajemství bezchybné pleti je nekonečné téma, na které se zaměřuje mnoho novinářů a značek. Švédská skintech značka FOREO přichází se zajímavým pohledem na beauty tipy nejdůležitější skupiny spotřebitelů dnešní doby.
Gen Z – říká vám to něco? Pokud ne, může vás článek obohatit o cenné informace, protože „Generace Z“ se stává stále více významnou a mění i vnímání vnějšího světa. Typickými zástupci jsou lidé narození v letech 1995 až 2010 a digitální svět je pro ně naprostou přirozeností. Od raného mládí byli vystaveni internetu, sociálním sítím a mobilním telefonům. Mají silný vliv na své okolí všech věkových kategorií a příjmových skupin, a proto představují současnou spotřebitelskou moc. Překvapivě utrácí více peněz za kosmetiku než za módu a trend stále roste.
Jejich doporučení k dosažení ideální pleti jsou jasná, klíčem je péče o pleť, investovat do kvalitních produktů a věřit značkám. FOREO je proslulé svými inovativními produkty, jako je inteligentní maska UFO, která kombinuje pokročilé pleťové technologie s exkluzivními maskami korejského typu. Díky tomu se také v posledním hodnocení Cosmetify 2020 Beauty Report umístila na 3. místě v kategorii „Beauty Brands on the Rise“.
Gen Z se zaměřují vedle důkladné péče o pleť také na prozáření pleti – přirozený, zdravý a šťavnatý vzhled je nutností pro dokonalý Instagram face. Nikdy nebylo snazší zbavit se mdlé pleti bez života a dosáhnout prozáření. Ideálním doporučením je aktivovaná maska UFO Glow Addict s výtažky z perel, která sjednocuje tón pleti a zároveň ji zanechá zářivou a mladistvou. Tato maska se používá s přístrojem UFO během 90-vteřinového ošetření.
Aktuální trendy líčení lze shrnout do jediného výrazu: multi-use produkty. Čas je vzácný pro každého a víceúčelové líčení se vždy hodí. Pokud potřebujete více inspirace, podívejte se na hlavní představitele generace Z, jako je Billie Eilish nebo Millie Bobbie Brown, která dokonce uvedla svou vlastní značku líčení.