V současné době hojně využívané služby portálu Rohlik.cz se rozšiřují. Společnost spolu s výrobci a dodavateli připravila společnou řadu výrobků pod novou značkou BEZ KOMPROMISU. „Čáru děláme přes průměrnost a lásku k jídlu stavíme na první místo. V jídle totiž kompromisy dělat nechceme,“ říká zakladatel Rohlik.cz Tomáš Čupr.
„Každý kdo mě zná, ví, že na sebe kladu vysoké nároky a stejné očekávám od ostatních. Rohlík jsme před 6 lety zakládali pro to, aby lidi nemuseli dělat kompromisy při výběru dobrého jídla. Při výběru produktů naší vlastní značky jsme proto spojili síly s respektovanými dodavateli, kteří mají stejnou vizi, abychom společně ukázali, že polovičatých řešení už bylo v Česku dost. Kvalitní jídlo, bez klecí, bez lží, bez barviv, bez kompromisu a v obalech, které jsou šetrnější k životnímu prostředí,” dodává
Řada BEZ KOMPROMISU zahrnuje 74 výrobků napříč kategoriemi. Od mléčných výrobků, přes uzeniny, hotová jídla tak i trvanlivý sortiment. „Na výběru produktů spolupracujeme s výrobci a dodavateli, se kterými jsme už pro sebe navzájem prověřenými partnery, neboť jejich produkty máme na Rohlíku ve stálé nabídce a pro vlastní značku jsme společně vybírali ty nejlepší za každou kategorii“, popisuje Michal Perlík, senior manažer nákupu Rohlík.cz. „Všichni dodavatelé, se kterými na výrobcích vlastní značky spolupracujeme nebo je pro další spolupráci vybíráme, jsou ti nejlepší na českém trhu i v zahraničí. Proto jmenujeme jen pár vybraných: Řeznictví a uzenářství U Dolejších, rodinná farma BioVavřinec a Kosař, drůbežárna Markovice, Merhautovo rodinné pekařství, rodinná pražírna BaladaCoffee.“
„Jsem rád, že produkty BioVavřinec jsou srdcovou záležitostí velké části zákazníků Rohlíku a to, že vstupujeme do portfolia vlastní značky je pro nás potvrzením důvěry a zájmu o kvalitu, o kterou nám oběma ve vztahu k zákazníkům jde”, chválí si vznik Bez kompromisu Tomáš Kosař, majitel farmy.
Po tři dny od uvedení vlastní řady, tedy od 22. dubna. do 24. dubna., budou mít zákazníci možnost koupit každý den jeden vybraný produkt BEZ KOMPROMISU pouze za korunu. Vždy v předvečer bude zveřejněno na sociálních sítích, o jaký výrobek se jedná. A těm zákazníkům, kteří projeví s vybraným produktem z vlastní řady nespokojenost, vrátíme dvojnásobek ceny.