Sociální sítě
Nahoru
reklama

Maat jako symbol stability

Název značky přírodní, ručně vyráběné kosmetiky si Petra Švábíková vypůjčila z egyptské mytologie, v níž je bohyně Maat pověřena tím nejdůležitějším úkolem – udržovat rovnováhu sil ve vesmíru.

Podobný cíl má i aromaterapie, která udržuje v rovnováze psychickou a fyzickou stránku člověka. Petra ji vystudovala v pražském Institutu aromaterapie a starobylé principy (ověřené moderními vědeckými studiemi) úspěšně integrovala do výroby. Ideálním výsledkem je vysoce účinný, avšak nepředražený a k životnímu prostředí šetrný produkt.

Petra Švábíková, zakladatelka značky Maat

Překvapí vás někdy zákazníci svými požadavky? Jsou jejich představy o účincích aromaterapeutické kosmetiky reálné?

V dnešní době už reálné jsou. Na začátku cesty, tedy v roce 2013, ženy moc nevěřily v účinky rostlinných olejů, bály se jich. A já jsem si dala za cíl, že je tyto nejjednodušší a přitom nejúčinnější produkty z přírody naučím používat.

Do jaké země byste se jako majitelka kosmetické značky chtěla podívat? A proč?

Některé jsem už navštívila, například Francii, Španělsko a Itálii, kde vyrábějí skvělé éterické oleje a obecně jsou to země s významnou historií parfumářství. Byla jsem také v Bulharsku na výpravě za sběrem růží a destilací, nyní bych se ráda vydala do Libanonu, abych si ještě stihla prohlédnout zbytky cedrových hájů, a pak možná do Maroka.

Tělový olej „Tajemná“ s aromaterapeutickými účinky, Maat, 10 ml za 59 Kč, 50 ml 253 Kč, 100 ml 448 Kč

Co je vaše slabost, za kterou nelitujete utratit peníze, i když je to trochu marnivost?

Nikdy nelituji peněz utracených za cestování, což za marnivost vlastně ani nepovažuji, potřebuji ho prostě k životu.

Ovlivnila covidová situace váš byznys k lepšímu, nebo horšímu?

Kdybych to měla zhodnotit, tak určitě k lepšímu. Protože jsem si díky ní uvědomila spoustu věcí, které je možno dělat jinak. My se zaměřujeme především na kosmetické salony, welnessy a lázně, které však nepracovaly, tak jsme s kolegyní napřely své síly směrem ke koncovému zákazníkovi a ukázalo se, že je to dobrá cesta. Rozjel se nám hezky e-shop, a jak jsme se začaly víc věnovat sociálním sítím, přineslo nám to tolik nových zákazníků, že se nám ten deficit odběrů z kosmetických salonů, lázní a wellness docela srovnal.

Více z rubriky Průvodce českou kosmetikou

  • Přírodní péče o vousy

    Na trhu sice již vidíme dostatečný výběr pánské kosmetiky, ovšem té 100% přírodní je pořád méně než pro ženy. Česká značka...

    Marek Zelený29.11.2022
  • Extra silné céčko pro zářivou pleť

    Česká tradiční značka aromaterapeutické kosmetiky Original ATOK představuje sérum pro rozjasnění a vyhlazení pleti s extra účinnou směsí dvou forem vitaminu...

    Jan Pešek29.11.2022
  • Rýma. Ideální čas se trochu rozmazlit

    Maat je česká rodinná značka aromaterapeutické kosmetiky prémiové kvality. Složení je 100% přírodní a produkty se k vám dostanou vždy čerstvé,...

    Marek Zelený22.11.2022
  • Ať to pro změnu zabalí někdo jiný

    No tak to neumíte, no! Ve všem ostatním jste dokonalí, ale i když vložíte nejvyšší úsilí do balení dárku podle návodu...

    Marek Zelený22.11.2022
  • Podle čeho si správně vybrat CBD olej

    Jiří Stabla je známým konopným aktivistou a předním výrobcem konopných produktů nejvyšší kvality. Léčit konopím se učil v Izraeli a na...

    Marek Zelený21.11.2022
  • Česká luxusní kosmetika Yage Organics zvítězila

    Yage (vyslovuj „jache“) je nová značka udržitelné biokativní kosmetiky, která se již stihla zařadit nejen mezi českou, ale i světovou špičku....

    Marek Zelený17.11.2022
  • Zázračně rychlé a snadné rozčesávání

    Česká značka Curapil se specializuje na produkty podporující zdraví vlasů a pokožky hlavy. Ideálním doplňkem k tabletám Curapil Original, které se...

    Marek Zelený16.11.2022
  • Anela: Čistá přírodní kosmetika, která jde vlastní cestou

    Andy a Ela spolu vyrábějí čistou přírodní kosmetiku pro ženy běžné a opravdové, jako jsou ony dvě. Kvalitou se jejich značka...

    Marek Zelený16.11.2022
  • Péče o pleť s výskytem akné ve zralém věku

    Česká společnost Kosmetika Capri přináší koncept Clairisine, ucelený program denní beauty rutiny navržený odborníky tak, aby se akné stalo velmi rychle...

    Marek Zelený14.11.2022
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.