Luxusní německá značka Montblanc celosvětově představila svoji první ucelenou kolekci prolínající se všemi produktovými kategoriemi, která je propojena celočerným designem.
Slavnostní uvedení kolekce Montblanc UltraBlack proběhlo v berlínském Feuerle Collection, sídle soukromé umělecké sbírky, jež se nachází v impozantním betonovém bunkru přeměněném na minimalistický galerijní prostor.
Na večeru ve Feuerle Collection, exkluzivně otevřeném pro Montblanc, se mezi slavnými hosty objevila například dýdžejka a nová tvář kampaně Montblanc Peggy Gou, herec Tom Felton, herečka Pom Klementieff, herečka a modelka Bianca Brandolini, německá herečka Anna Maria Mühe, herci Kingsley Ben-Adir, Sam Riley a Trystan Putter a také tanečník Isaac Hernandez.
Poutavý zážitek při představení nové kolekce byl inspirován černou, která je absolutní barvou, vyjádřením nekonečné krásy, a také středobodem identity značky Montblanc již od vzniku domu v roce 1906. Ebonit byl hlavní složkou při výrobě původních per Montblanc a černá se tak stala jednou z pouhých dvou barev v emblému společnosti, vytvořeném v roce 1913.
VIP hosté se připojili ke generálnímu řediteli společnosti Montblanc, Nicolasovi Baretzkimu, na koktejlové recepci, následované gala večeří a vystoupením Alessandra Ristoriho & the Portofinos.
Nové doplňky z kolekce Montblanc UltraBlack, včetně batohu Montblanc UltraBlack, hodinek Montblanc 1858 Geosphere UltraBlack, sluchátek Montblanc MB 01 UltraBlack či mini folia Montblanc UltraBlack, byly vystaveny v galerijních prostorách v tajemné hře světla a stínu.
Jako oslava modernosti nejvýraznější barvy značky Montblanc, kolekce UltraBlack s jednoduchostí a nadčasovou elegancí propojuje několik produktových kategorií, od kožených doplňků přes psací potřeby až po hodinky a nové chytré technologie.
Ačkoliv sjednocené černým designem, každý z produktů byl pečlivě vybrán na základě každodenních potřeb a myšlení těch, kteří svou činností zanechávají stopu na všem, co dělají a následují svoji vlastní cestu vedoucí k úspěchu.