Sociální sítě
Nahoru
reklama

Druhá edice ginu Ginza opět inspirovaná Japonskem

Těsně před létem se na trhu objevuje již druhá limitovaná edice Ginza Ginu, který původně vznikl jako vzpomínka na Japonsko. Inspirace zemí vycházejícího slunce je patrná i tentokrát, na etiketě se totiž objevuje tradiční samurajská zbroj.

Stejně jako v případě první edice stojí za hlavní myšlenkou opět dvojice kamarádů Honza Lidmaňský a Vojta Pospíšil. Hlavní složkou je kromě tradičního a pro gin povinného jalovce i v tomto případě pro Japonsko typický citrus yuzu. Na rozdíl od prvotního počinu je ale v novince použit ve větším množství a mírně se také zvedl obsah alkoholu.

První Ginza Gin bodoval svou jemností, hodně lidí nám říkalo, že ho pije i čistý. Druhou verzi jsme proto chtěli trochu změnit a udělali jsme ji silnější a výraznější, aby více vynikla v míchaných drincích,“ vysvětlil Vojta Pospíšil.

Nová je také etiketa, na níž ikonické hodiny Seiko na střeše budovy Wako ve čtvrti Ginza nahradila samurajská zbroj překreslená podle vzoru, který pánové spatřili při svých toulkách po Tokiu. Gin si tak okamžitě vysloužil přezdívku „Ginza Gin Samurai“. Hodinářští nadšenci, které tak oslovila první edice, navíc nemusí smutnět – na etiketě jsou ve srpku měsíce symbolicky zachyceny právě hodinky Samurai od japonské značky Seiko.

Zachován zůstal počet lahví, kterých vzniklo zase jen 913, přičemž každá lahev je číslována ručně. „Náš gin jsme dělali jako nadšenecký projekt pro nás a pro kamarády, nebyla tam žádná další ambice. Příjemně nás proto překvapilo, když ho do své nabídky zařadilo vícero vyhlášených barů. I přesto jsme se ale rozhodli, že lahví bude opět 913,“ dodal Jan Lidmaňský.

Produkci spiritu si pod svá křídla i u druhé edice vzala destilérka RUDOLF JELÍNEK, která novou limitovanou edici zařazuje do nabídky vedle svého ginu GOLDCOCK. „S destilací průtahových destilátů máme desítky let zkušeností, takže jsem moc rád, že jsme už podruhé dostali důvěru a mohli se pokusit o ještě exotičtější a víc yuzu gin než v prvním případě,“ nechal se slyšet Miroslav Motyčka, člen představenstva společnosti RUDOLF JELÍNEK.

Gin nabízí například BestDrink.cz za 749 Kč.

Více z rubriky Domácí bar

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.