Sociální sítě
Nahoru

Luxusní péče už není jen pro smetánku

Posledních pár let zažívá český kosmetický průmysl bouřlivý rozvoj. Vzniká mnoho nových značek, které jsou sice malé a proto méně znamé, ale dokáží vyrobit kvalitu srovnatelnou třeba s francouzskou kosmetikou střední třídy. Příkladem je značka Feelo specializující se na „jedlou“, tedy z jedlých surovin vyrobenou kosmetiku. Ta nyní představuje pleťový krém s opunciovým a arganovým olejem, který uspokojí i náročného spotřebitele.

Plody opuncie jsou jedlé, chutnají podobně jako dračí ovoce a v Mexiku jsou oblíbenou přísadou do jogurtu.

Ke spokojenosti stačí tak málo…

Sklenička z tmavého skla ukrývá sofistikovanou kombinaci přírodních olejů, másel a extraktů našlehanou do příjemně voňavého zázraku, který sjednocuje barvu pleti, minimalizuje vrásky, jizvy a pigmentové skvrny. Pleť je po něm sametově hebká.

Hned po nanesení krému cítíte, jak rychle taje a vstřebává se do pokožky, jak se stává její součástí. Pracujete s vysoce koncentrovaným produktem, na jedno ošetření vám proto stačí opravdu jen malé množství.

Pleťový krém s opuncií pro jemnou a citlivou pleť, Feelo, 30 ml/450 Kč, feelo.cz

Pro krásu i pro zdraví

Základ tvoří bambucké máslo a kokosový olej, zvýšenou hydrataci zajišťuje olej z hroznových jader, výtažek z grepových jader zase působí jako silné přírodní antibiotikum a je tedy výbornou prevencí vzniku celé řady kožních problémů. Směs je dále doplněna vzácnějšími oleji, jako je opunciový a arganový. Ty dokáží s pletí doslova kouzlit. Pro své omlazující schopnosti je opunciový olej nazýván elixírem mládí, arganovému oleji v jeho rodném Maroku přezdívají tekuté zlato.

Krém je určen k denní péči o jemnou, citlivou, zralou a unavenou pleť. Pomůže také pokožce suché a vrásčité, která vypadá jako bez života.

Více z rubriky Průvodce českou kosmetikou

  • Chvála červenému jílu

    Červený jíl zvaný též terrasol vypadá mezi všemi těmi drahými a exotickými kosmetickými surovinami poněkud skromně, nakonec je to jen hlína...

    Marek Zelený13.6.2024
  • Letní péče o pleť s kozí kosmetikou

    Společnost Kosmetika Capri se téměř 30 let zabývá profesionální péčí o pleť o žen i mužů všech věkových skupin. Její zakladatelka...

    Marek Zelený11.6.2024
  • Prémiová kosmetika Sain odhalila své novinky v zahradách hotelu The Grand Mark

    Nadcházející trendy v kosmetickém průmyslu mají vždy silný dopad a vyvolávají velkou pozornost. To platí i o nedávném odhalení nové kosmetické...

    Marek Zelený8.6.2024
  • Do přírody v pohodě s novým tělovým sprejem

    Začalo příjemné období grilovaček, setkávání na zahradách a rodinných výletů do přírody. Česká značka přírodní kosmetiky Saloos vyvinula tělový sprej s...

    Marek Zelený5.6.2024
  • Aloe Vera: Gel pro jemnou očistu

    Jemný odličovací gel Aloe vera je novinkou od české značky aromaterapeutické kosmetiky Original ATOK, kterou si jistě oblíbíte. Nejenže pleť šetrně...

    Marek Zelený3.6.2024
  • Drobné letní radosti

    Návod na spokojený život vlastně není nic složitého, spočívá hlavně v našem vědomém rozhodnutí radovat se z maličkostí. Například z vůně...

    Marek Zelený30.5.2024
  • Jen zdravá pleť je krásná pleť

    Problematická pleť se sklony k akné provází některé z nás celoživotně. Někdy je na vině hormonální nerovnováha, jindy nevhodná životospráva, nejrychlejší...

    Marek Zelený27.5.2024
  • Jako Venuše z pěny zrozená

    Růžové vůně pro značku Maat míchá vystudovaná aromaterapeutka Petra Švábíková. Jsou ušlechtilé a nezaměnitelné, mezi ostatními značkami je vždy poznáte. Výjimečný...

    Marek Zelený22.5.2024
  • Vůně čerstvě rozkrojeného pomeranče

    Česká značka Candy Soap je jednou z etablovaných stálic na trhu s přírodní kosmetikou, jejím poznávacím znamením jsou veselé barvy, originální...

    Marek Zelený21.5.2024
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.