Sociální sítě
Nahoru
reklama

Virtuální svět “BULGARI World” vznikl ve spolupráci se ZEPETO

Italská exkluzivní značka Bulgari otevírá originální virtuální svět na ZEPETO, asijské největší metaverzové platformě. Jeho součástí je pop-up butik “BULGARI SUNSET IN JEJU”, který návštěvníkům nabídne zajímavé online i offline zážitky.

Pop-up butik a kavárna, které se fyzicky nachází v hotelu Parnas v Čedžu, jsou virtuální součástí světa BVLGARI ZEPETO World. Návštěvníci se tak mohou s těmito lokacemi seznámit a vychutnat si jejich atmosféru bez toho, aby je museli reálně navštívit.

BULGARI ZEPETO World předvádí kolekci Bulgari Resort 2022, inspirovanou letní oblohou, plnou zlatavých tónu a hřejivého, jemně oranžového světla.

Virtuální svět Bulgari je velmi zábavný. Když se návštěvníkům podaří splnit výzvu, získají kolekci Bulgari Resort a ikonické doplňky, které mohou obléci svému avatáru. Značku Bulgari mohou poznat opravdu do detailu díky ikonickým kolekcím šperků dostupným pro avatáry: B.zero1, Divas’ Dream a Serpenti.

Na podporu této nové aktivity se globální ambasadorka značky a zpěvačka formace BLACKPINK Lalisa alias LISA zúčastnila 31. srpna virtuálního živého eventu; její avatár si vychutnal mnoho interaktivních zážitků s fanoušky ve virtuálním světě Bulgari, včetně pořizování selfies.

ZEPETO je metaverzová platforma, kterou provozuje korporace Naver Z. Od svého spuštění v srpnu 2018 se může pochlubit neuvěřitelnými 300 miliony uživatelů z celého světa. Uživatelé platformy jsou z 90 % mezinárodní, 80 % z nich jsou teenageři. Zepeto je tedy velmi populárním útočištěm globální generace Z v éře metaverza.

Více z rubriky Klenoty

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.